ממוצע הבגרות ללא החרדים… 92%

ממוצע הבגרות ללא החרדים… 92%

92% מתלמידי אשדוד, הגרים ולומדים במקיפים העירוניים, זכאים לבגרות בתשע"ד. הישג זה עולה מנתוני הבגרות של בתי הספר העירוניים והוא מצביע על הצלחה חסרת תקדים – עלייה של 7 אחוז בתוך 4 שנים!!

בתשע"ד ניגשו למבחני הבגרות 1744 תלמידי שכבה י"ב הלומדים במקיפים ובאולפנא,  מתוכם 1605 זכאים לתעודת בגרות ומהווים 92% .הנתונים נמסרו ע"י מנהלי המקיפים למנהל החינוך   

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "התוצאות מצביעות על המשך המגמה החיובית בשנים האחרונות בבתי הספר העל יסודיים הנמצאים בפיקוח וניהול מנהל החינוך בעיריית אשדוד. ההשקעות ותוכניות עבודה מסודרות לצד הצוות המקצועי בבתי הספר  ושיתוף הפעולה ביחד עם וועד ההורים הצליחו למצב  את  מערכת החינוך העירונית בצמרת הערים המובילות. ניתן לראות  את הצלחת התלמידים לא רק בתוצאות הבגרות אלא  גם במגוון רחב מאוד של תחומים,  ספורט ,חברה ,באקדמיה במדעים,פעילות קהילתיות וחברתית . ההשקעה, והצמיחה בפיתוח מערכת החינוך  יסייעו בשילוב מוצלח של ילדינו בצבא ובעולם האקדמי והתעסוקתי  ".

בתי הספר התיכונים באשדוד ממשיכים לטפס בסולם ההצלחה ומציגים הישגים חינוכיים מרשימים, במיוחד בתוצאות הישגי הבגרות של תלמידי בתי הספר העירוניים המפוקחים ע"י מינהל החינוך. תוצאות הבגרות שנמסרו למינהל החינוך ע"י בתי הספר מקיפים ואולפנא 11 מודות חינוך בסה"כ, מלמדות על כך שהתוכניות העירוניות בנושא הבגרויות מיושמות במערכת החינוך ומגמת השיפור באחוז הזכאים ממשיכה לעלות.

ממוצע הזכאים בתשע"ג עמד על 87% ואילו בתשע"ד אחוז הזכאים עמד על 92%. "מדובר בעלייה של 5% במספר הזכאים מאשתקד, ובהשוואה לשנתיים קודם מדובר בשיפור מצטבר של 7%" אומרים בחינוך.

הממונה על החינוך , יהודה פרנקל :

"אשדוד, העיר החמישית בגודלה בישראל, ממשיכה לשמור על מעמדה בראש צמרת החינוך הארצית.בנוסף לפרס החינוך הארצי, בו זכתה בשנה"ל תשע"ג, כעת מתפרסמות תוצאות מבחני הבגרות לשנת הלימודים תשע"ד, והממצאים שהתקבלו מבתי הספר מראים בבירור כי אחוז הזכאים לתעודת בגרות, בקרב התלמידים הלומדים באשדוד, במגמת עלייה."

הישגי הבגרות, למרות חשיבותם הרבה, אינם חזות הכל שכן במינהל החינוך מפעילים לא מעט תכניות חינוכיות, בכל מוסדות החינוך העירוניים למן גן הילדים ועד לכיתות י"ב והמשכם גם בעידוד צעירים להמשך לימודים גבוהים. בתוך כך ניתן לראות מגמת עלייה במספר תלמידי התיכון שמשתתפים בתחרויות ארציות ובינלאומיות וזוכים במקומות הראשונים.

בחודש האחרון התבשרנו על שורה של הישגים מרשימים, בזירה הארצית והבינלאומית, לפיה בני אשדוד מככבים בתחרויות הכי יוקרתיות וקוטפים פרסים ותעודות הוקרה. "ההישגים הללו הן תוצאה של תוכנית עבודה, השקעה והתמדה, כאשר הציבור רואה למעשה רק את סופה, את התוצאות, ואנו שמחים שהתוצאות הן כאלה המביאים כבוד לתלמידים, למוסדותיהם ולעיר" מציין ראש מנהל החינוך מר אריה מימון .

תכניות מינהל החינוך מתרחבות גם לתחומים נוספים כמו פיתוח מגמות לימוד חדשות. בשנה הבאה תיפתח מגמה ייחודית חדשה בתחום האומנות, ע"י מוזיאון אשדוד לאמנות, שהיא תוצר של שיתופי פעולה בין החברה העירונית לתרבות למינהל החינוך. במגמה הזו, ייחודית וחדשנית מסוגה, יוכלו תלמידי כיתות י' מאשדוד ומסביבתה, לגשת לבגרות ברמה של חמש יחידות באמנות. המגמה כאמור תחל לפעול משנת הלימודים תשע"ו.

בכלל, לשיתופי הפעולה יצאו מוניטין של מתכון מנצח. שילוב בין משאבים וגופי חינוך המביאים איתם ניסיון וידע רב, הוא מטכניקות העבודה ההולכות ותופסות להן מקום חשוב במערך הניהולי. אפשר לראות זאת בפרויקטים של איכות סביבה, חינוך ערכי של זהות ומורשת יהודית, קשר בין דורי, מו-זיקה ושת"פ עם יד ושם, צבירת נקודות בלימודים אקדמיים… ועוד.

תוצאות – תשע"ד – ע"פ דיווח המקיפים למנהל החינוך

אולפנא – 100%

מקיף א' – 88%

מקיף ב'- 52%

מקיף ג' -94%

מקיף ד' -98%

מקיף ה- 100%

מקיף ו- 84%

מקיף ז- 92%

מקיף ח- 89%

מקיף ט'-97%

מקיף י -76%

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*