הערב: אשדוד רוצה לפתוח את השנה החדשה עם עלייה לחצי הגמר

הערב: אשדוד רוצה לפתוח את השנה החדשה עם עלייה לחצי הגמר

לאחר ההפסד במחזור הליגה להרצליה בשבוע שעבר הקבוצה של מכבי אשדוד-באר טוביה רוצה לחזור לנצח לראשונה מאז אותו ניצחון חוץ בקריית גת שנעל את הסיבוב הראשון. הקבוצה הדרומית שלנו תארח מחר (ראשון,21:00) הקבוצה של מאיר טפירו את זאת של עופר רחימי, מכבי חיפה, למסגרת שלב רבע הגמר של גביע המדינה בכדורסל.

כזכור, בפעם האחרונה בה נפגשו שתי הקבוצות, זה נגמר בניצחון מוחץ לטובת הירוקים מהכרמל שאירחו את אותו המשחק ב"רוממה".
מחר באולם "הקריה", הצהובים-כחולים ינסו לנקום במישור הספורטיבי ועל הדרך כמובן להעפיל בפעם השנייה ברציפות למעמד חצי גמר הגביע המכובד, כשבשנה שעברה צביקה שרף הוביל את החבורה הדרומית עד למשחק הגמר, שם נעצרו על-ידי מכבי תל אביב.

dol

האם מכבי אשדוד באר-טוביה תהנה מסגל מלא מחר כולל שני שחקני הרכש החדשים? רוב הסיכויים שנואלס וקרמייקל הזרים החדשים יירשמו בטופס, מה שאומר בין היתר שאד דניאל יהיה מחוץ ל12 של טפירו, מהסיבה שלאשדוד כרגע חמישה זרים. גם ג'ייק כהן שסבל מפציעה קלה והחמיץ את המשחק בהרצליה, התאמן עם חבריו לקבוצה וצפוי לקבל דקות ולהוות את אותו הגורם החשוב שהיה חסר במשחק ההפסד לקבוצה מהשרון.

אשדוד שעברה בפער דו ספרתי את רעננה בשלב שמינית הגמר, יודעת שהמשוכה מחר בדמותה של מכבי חיפה שעבר בצורה אף יותר משכנעת את קריית אתא, אשר גם היא קבוצת הליגה הלאומית, תהווה אבן דרך לגבי המשך העונה.
החיפאים ששיחקו באמצע השבוע במסגרת הליגה מול הפועל תל אביב, ניצחו בצורה מרשימה בדרייב-אין, תוך כדי הצגה של הרכז פרז, שלמרות שצפוי לעזוב את הירוקים מהכרמל, ממשיך להראות אופי ובגרות מעוררת הערצה ולהשאיר את קבוצתו בתמונת הפלייאוף בליגה הסדירה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*