מטיילים עם התינוק בארץ ישראל היפה

מטיילים עם התינוק בארץ ישראל היפה

החלטתם שהגיע הרגע להוציא את התינוק החמוד שלכם לטיולים ברחבי הארץ היפה שלנו. הגיע הזמן שהוא יתוודע לנופים חדשים, אזורים שונים, ינשום אוויר הרים צלול כיין או אוויר מלוח מהים. יטייל בטבע הירוק של הצפון או במדבר של הדרום. כך או כך יש לא מעט דברים שכדאי שיהיו עליכם אם החלטתם לצאת לטיול עם התינוק שלכם.

עגלה ואביזרים נלווים

עגלה היא מוצר חובה בכל בית שיש בו תינוק. אתם יכולים לשים אותו בנחת בעגלה ולטייל איתו במשך שעות ארוכות בחוץ. מה שכן נמליץ לכם לשים לב אליו ולהביא איתכם מהבית הוא האביזרים הנלווים, ולמה הכוונה? בעונת הקיץ יש ברחשים ומציקים מעופפים בשפע. כיום ניתן לרכוש בד טול צפוף שאפשר לעטוף את העגלה איתו, כך שאם התינוק שלכם בדיוק מנמנם, הוא יוכל לעשות זאת מבלי להיעקץ. בנוסף, אם אתם יוצאים לטיול ארוך וממושך ומזג האוויר בחוץ חם מאוד, תוכלו לחבר לו מאוורר קטן לעגלה שיקרר אותו וינעים לו את השהות בעגלה. כמובן לא לשכוח למרוח אותו בקרם הגנה לפני שאתם יוצאים אל השמש היוקדת.

עוד אביזר מומלץ אחר הוא הכיסוי נגד רוח וגשמים. אם אתם יוצאים בעונת הסתיו או ביום חורפי נעים ופתאום משתנה מזג האוויר, כדי שלא תתפסו לא מוכנים לכך באמצע המסלול. תוכלו להניח על העגלה את הכיסוי ולהמשיך במסלול שלכם או לחילופין לצעוד לכיוון הרכב מבלי שתגיעו אליו עם תינוק ספוג במים.

אם אתם אוהבים להסתובב איתו במנשא, הביאו גם אותו בעגלה, כך שתוכלו לגוון לו את הטיול גם בעגלה וגם במנשא.

אוכל מותאם לתינוק שלכם

אם התינוק שלכם עוד לא ממש אוכל מוצקים אלא ממש בשלב הטעימות, ודאו שאתם אורזים מרק מרוסק בכלי ששומר חום, מביאים קרקרים או ביסקוויטים שהוא יכול לאכול, אורזים בקבוק עם תמ"ל או חלב אם בתיק שומר חום/קור, מביאים לו מעט מים מורתחים מקוררים ופריטים נוספים אם יש כאלו. בנוסף שימו לב שאם אתם מורידים אותו אל הקרקע, למשל אם אתם עורכים פיקניק במקום נחמד שיש בו דשא, והוא מתחיל לזחול, הקפידו שלא יכניס דברים מן הקרקע אל הפה. דברים כאלו עלולים לגרום לתופעות לא נעימות כמו שלשולים אצל תינוקות, זיהום, פציעה, עלייה בחום ועוד.

תיק החתלה

אם יש פריט שאסור לכם לשכוח בבית הוא תיק ההחתלה, שכן בו נמצאים החיתולים! ודאו שיש לכם משחה נגד תפרחת חיתולים, משטח החתלה אם תמצאו עצמכם באזור שאינו מאפשר להניח אותו באופן מסודר או אם הוא שלשל ואינכם רוצים שהעגלה תתלכלך בעת שאתם מחליפים לו. בנוסף, ודאו שיש לכם מספר מוצצים ולא רק אחד. אם התינוק שלכם אוהב להעיף את המוצץ שלו מן העגלה כפי שנוהגים לא מעט תינוקות אחרים כדאי שיהיה לכם גיבוי זמין לשעת צרה. ארזו צעצוע שהוא אוהב שמשמיע צלילים או רעשים שחביבים עליו, בגדים להחלפה אם הוא יירטב או יתלכלך מהאוכל או מהמים, שמיכה קטנה אם ירצה לנמנמם, גרביים ליתר ביטחון ועוד.

משככי כאבים

אין מה לעשות, לפעמים למתוק שלכם יכולה לצאת שן בדיוק בתקופה הזו שבה אתם מטיילים. הנסיעה אל המקום או ממנו ואפילו בלוקשיין עצמו יכולה להפוך לסיוט שאין שני לא ללא משככך כאבים שיכול לסייע  לו ולעמם את הכאב. לא רק בנסיבות של שיניים מומלץ לעזור עם משכך כאבים, אלא גם אם הוא מעלה חום תוך כדי הטיול, או שהוא נהיה קווץ' פתאום ומפתח צינון רציני. תמיד מומלץ שיהיה לכם בתיק סוג של משכך שיוכל לעזור גם לכם וגם לתינוק המתוק שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*