מטבח כפרי – עמיד לטווח הארוך

מטבח כפרי – עמיד לטווח הארוך

אחד המקומות הכי מרכזיים וחשובים בבית שלכם הוא כמובן המטבח. מה שמשפיע באופן ישיר על רמת החיים שלכם הינו העיצוב של המטבח, על התחושה האישית שלכם ועל ערך הנכס שלכם. מטבח הוא חדר בעל משמעות סמלית וכן רגשית. מדי יום ביומו אתם משתמשים בחדר הזה אשר קרוי מטבח, מנצלים אותו לצורכי אירוח ומבלים זמן איכות משותף עם בני משפחה וכן עם חברים. כל הסיבות הללו מוכיחות מדוע כדאי להשקיע בעיצוב מטבח פרובנס ולשים דגש בעיקר על עיצוב מטבח כפרי.

די פשוט לבצע התאמות עבור מטבחים כפריים בעקבות שינויים בהרכב המשפחה, אפשר לשלב אותם בחלל סגור או בחלל פתוח ויש ספקטרום נרחב של רהיטים להשלמת המראה, הווה אומר – האוריינטציה הביתית של הסגנון העיצובי הזה הופכת אותו לפתרון אופטימלי עבור מטבחים. במטבחים אלו יש כמה מאפיינים ייחודים אשר קשה להתעלם מהם – ראשית כל, בעיצוב זה עושים שימוש בחומרי גלם מעץ. המשמעות היא עמידות החומרים לטווח הארוך וגמישות אידיאלית. בנוסף לכך, הם מעוצבים על פי סגנון חם, מסורתי ונגיש. מקנים תחושה של אינטימיות עבור המבקרים והם נשענים על מסורת ארוכת שנים. לא ניתן לדבר על היתרונות והמאפיינים של מטבח כפרי, מבלי לומר כמה מלים על הפונקציונאליות. הם מתאימים לצעירים, בני זוג נשואים ומשפחות עם ילדים.

אפיון של סגנון מטבח כפרי

מטבח כפרי מושפע מעיצוב הבא מאזורים שונים בעולם, כמו למשל – צרפת, חבל טוסקנה, אנגליה ואמריקה. כללי העיצוב המגוונים הם בהתאם לצרכים שנדרשו בהתאם לתרבות אשר ממנה הם באו. כדי להשלים כל רעיון עיצובי בשלמותו, נציין כל סגנון ואפיונו –

מטבח הצרפתי – בדומה למטבח הטוסקני, גם המטבח הצרפתי ניחן במקומות אחסון רבים. השולחן גם הוא גדול ובנוי מעץ כבד וכיסאות דומים. מטבחים אלו שימשו לבישול, לאפייה ולאכילה וגם בהם עמד תנור גדול. היין כמובן קיבל מקום כבוד ובולט במטבח הצרפתי ואוחסן במדפים בולטים.

המטבח הטוסקני – מטבח כפרי וחמימות ביתית, מטבחים אלו נחשבו ללב הבית ולכן הוקם בהם תנור אפייה גדול, אשר שימש גם לחימום בחורף. על פי רוב היה מטבח זה גדול מאוד ובמרכזו הוצב שולחן ארוך וכבד ביותר עשוי עץ ואליו היו מחוברים ספסלי עץ. בשנים מאוחרות יותר הוחלפו הספסלים בכיסאות עץ כבדים או קלים שהמשענת שלהם משולבת במקלעת חבלים. על השולחן נהגו להכין את כלי האוכל, את הרצפה ריצפו במרצפות טרה קוטה בצבעי האדמה והוסיפו במראם השחוק מראה שורשי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*