מחר בהיכל מנורה: מכבי אשדוד תגדיל את המשבר של מכבי ת"א

מחר בהיכל מנורה: מכבי אשדוד תגדיל את המשבר של מכבי ת"א

כשהיא סוחבת על גבה שלושה הפסדי ליגה רצופים (נהריה, חולון והפועל ירושלים), תתארח מחר (שני,18:30) מכבי אשדוד\באר טוביה בהיכל מנורה מבטחים למשחק מול מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב, למסגרת המחזור ה-16. בחזרה גנרלית אחרונה לפני המפגש ביניהן בעוד כשבועיים בחצי גמר גביע המדינה.
שתי הקבוצות מגיעות במצב לא הכי אידיאלי מבחינתן.

הצהובים של טפירו כאמור עם שלושה הפסדים רצופים, במשחקים בהם לא הציגה יכולת גבוהה, עם לא מעט חוסר איזון. ולאחר שנדבקה שוב לשתי יריבותיה בתחתית, גלבוע גליל וקריית גת, הקבוצה של טפירו רואה שוב את פליאוף שמונה הקבוצות מתרחק בצעדים גדולים ממנה.
מאידך, גם הצהובים של המאמן הליטאי איינארס בגאצקיס, נמצאים בסוף של משבר לא קטן.

בליגה, אמנם מכבי תל אביב עושה את שלה. ניצחונות בשני המשחקים האחרונים על היריבות הקשות מחולון והפועל תל אביב, שמים את האימפריה לשעבר יש לומר מתל אביב במקום הראשון בטבלה ערב המחזור.

650h

אבל לא לשם כך בעלי הבית של מכבי תל אביב משקיעים הון תועפות. המטרה הראשונה של מכבי תל אביב היא להיות במאבקים עד הסוף בנוגע ליורוליג. ההפסד לפני פחות משבוע לגלאטאסריי בכמעט ארבעים נקודות הפרש, שהמשיך רצף הפסדים מביכים, הכניסו את ראשי המועדון המפואר להבנה שאת השלב הבא במפעל היוקרתי הם יראו רק מהטלויזיה. הניצחון ביום חמישי על קאזן, אמנם המתיק מעט את הגלולה עבורם.
אבל את אשדוד וטפירו זה לא אמור לעניין.

בסיבוב הצהובים מעיר הנמל היו קרובים עד מאוד לניצחון על היריבה שאותה אימן אז רמי הדר, כשרק דקות ספורות לסוף המשחק, סוני ווימס העלה את תל אביב ליתרון ראשון שנשמר עד לסיום.

ההפסד ביום חמישי האחרון לירושלים, מביא את טפירו למחר עם לא מעט רגשות מעורבים.
מצד אחד עושה רושם שהמאמן הצעיר מקבל בחזרה את הפורוורד ג'ייק כהן, שלאחר שני משחקים בהם הציג יכולת פושרת והיה בגרף ירידה, סיים עם דאבל-דאבל נאה. כשגם פרסטון נואלס לפחות העלה את הזיכרונות שלו מנס ציונה על פי החצי הראשון של המשחק, בו אשדוד עוד הובילו.

מצד שני שוב היו אלה יואינג וקרמייקל שנראו לא מחוברים, והחטיאו לא מעט כדורים שגרמו לירושלים המנומנמת לסיים את 40 הדקות של הזמן החוקי עם ניצחון ביתי נוסף.
יפתח זיו שסיים רבע ראשון מעולה באותו משחק עם 10 נקודות, המשיך את ההתמודדות עם נקודה אחת בלבד בשלושת הרבעים שלאחר מכן, וגם לגביו יהיה מאוד מעניין לראות איזה זיו יופיע מחר מול הרכזים המארחים, מקל ואוחיון.

dol

Player to watch:

הוא הגיע בעונה שעברה למכבי תל אביב בקול תרועה רבה. ואף היה השחקן המצטיין בגמר הגביע מול מכבי אשדוד\באר טוביה בעונה שעברה.
אך את תחילת העונה הנוכחית התחיל גם מקל בצורה קטסטרופלית ולא באשמתו.
ארז אדלשטיין ורמי הדר "ניפנפו" את הרכז הישראלי המוכשר בעל העבק הקצרצר בליגה הטובה בעולם אל מחוץ לרוטציה, ועושה רושם שדווקא המאמן הזר שאימן אותו בניז'ני בעבר, אחראי על החזרה של מקל לעניינים.
ביורוליז זה עדיין לא כל כך עובד, אך בליגה גל מקל אחראי על גל העלייה של מכבי תל אביב. האם אשדוד תדע לעצור אותו מחר? נצטרך לחכות ולראות.

Match-up:

מצד אחד ג'קי קרמייקל מאשדוד, מצד שני קולטון אייברסון התל אביבי. שניהם אמנם משחקים בעמדת הסנטר משני עברי הפרקט, אך לכל אחד מהם על הנייר יש יתרןנות וחסרונות אל מול היריב. קרמייקל בעל יותר מסה, ואם הרכש החדש של טפירו יחזור לשלוט מתחת לסלים מחר, למכבי תל אביב לא תהיה ממש תשובה לגביו. בצד השני קולטון אייברסון. אייברסון יותר אתלט ועם ראיית משחק ותבונה אולי יותר גבוהה מכל הזרים של מכבי תל אביב העונה בליגה. הניידות שלו תקשה מאוד על הסנטר האשדודי שיצטרך לקבל עזרה כפולה גם מג'ייק כהן בעזרה על אייברסון.

ziv

בחזרה להיסטוריה:

רוצים לדעת איזה נתון חיובי אולי ישחק מחר לטובת מכבי אשדוד\באר טוביה?
שימו לב. רוב אוהדי אשדוד היותר ותיקים לא ישכחו לעולם את עונת 2011\2012, הזכורה גם לעונה בה הגיעה אשדוד עם טפירו הרכז בשורותיה עד לגמר האליפות, אז נעצרה איך לא מול מכבי תל אביב בהיכל נוקיה דאז.

מה הפרט הפיקנטי אתם שואלים?

בתאריך ה30.1.2012, בדיוק לפני 5 שנים, התארחו החבורה הצעירה בליגה מאשדוד מול האריה השואג מתל אביב.
לא הרבה נתנו לחבורה של עופר ברקוב'יץ יותר מדי סיכויים להפתיע, אך המאמן המצליח עשה זאת בגדול!
ג'וש דאנקן במשחק מפלצתי של לא פחות מ-30 נקודות, הוביל את החבורה בכחול מאשדוד לניצחון ראשון אי פעם בחוץ על מכבי תל אביב, שאותה אימן אגב אז דיוויד בלאט, כיום מאמן דרושפאקה.

האם זה נותן סימן טוב גם לגבי מחר? המשך יבוא!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*