מזל שיש מצילים

מזל שיש מצילים

השבוע נפתחו שני חופי רחצה ראשונים, חוף י"א וחוף הקשתות, וכבר נרשמו שתי הצלות של מתרחצים. זה התחיל בביקור של קבוצת צעירים מירושלים שבאו להנות מחופי הזהב של אשדוד, המשיך בערנות שגילו המצילים כשעקבו אחריהם והסתיים בפעילות הצלה לחילוץ שני בחורים שנקלעו לבור ונסחפו לתוך הים. סוף טוב אך אזהרה בצידה – הים יכול להיות מקור הנאה למי שנוהג בזהירות, אך מקום מסוכן למי שמתרשל ולוקח סיכונים מיותרים.

"מצילי אשדוד רשמו אתמול הצלה ראשונה לעונת 2016. רק אתמול פתחנו 2 תחנות קיץ וכבר הצלנו חיים של 2 בחורים צעירים מירושלים" אומרים לנו המצילים ומתארים את השתלשלות האירוע. "סמוך לשעה 16:30 הבחינו בתחנת ההצלה בחוף י"א בקבוצת צעירים הנכנסים למים באזור החוף הנפרד. המצילים כרזו להם והזהירו, עד שבשלב מסוים הבחין דודו כהן (מציל. בתמונה) בשני בחורים צעירים, תושבי ירושלים שנכנסו למים, כשהם נקלעים לבור והזרם סוחף אותם פנימה ומרחיק אותם מהחוף לעומק הים".
באותו רגע כבר היה ברור לדודו כי השניים במצוקה ובסכנת טביעה למוות !!! הוא לא היסס לרגע, התנפל על אופנוע הים ושעט לעברם. "הוא פעל במהירות והספיק לחלץ אותם אחד אחד" מפרגנים חבריו ומזכירים לציבור המבקרים בים כי הרחצה בים מותרת רק בחופים מכרזים ותחת עיניהן הפקוחות של המצילים.

ומה דודו אומר על זה. "אין ספק שאירוע זה יכול היה להסתיים בטביעה למוות. כמה חשוב שנעזרתי באופנוע הים שהוכיח שוב את חשיבותו בפעילות המצילים" אמר.

באגף החופים משבחים את תגובתו המהירה והמקצועית של דודו אך מצרים על כך שעוד קודם פתיחת העונה ועל אף שנפתחו שני חופים מוכרזים, יש עדיין כאלה שבוחרים להיכנס למים בניגוד להנחיות ומסכנים את חייהם. באגף מזכירים כי בשבוע הבא, בחול המועד פסח, יבואו רבים אל חופי הזהב של אשדוד, תושבי העיר ומבקרים, אשר ירצו לנצל את חופשת החג יחד עם משפחותיהם. "דווקא בימים אלה בשעה שהמונים בוחרים להגיע אל החופים, יש להקפיד ולהזהיר על התנהגות נכונה" אומרים באגף ומוסיפים "הורים שמרו על ילדיכם ועל עצמכם והתרחצו רק בחופים שיש בהם שירותי הצלה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*