מהם השלבים שאסור לפספס בארגון חתונה

מהם השלבים שאסור לפספס בארגון חתונה

ארגון חתונה

החתונה היא הדבר החשוב ביותר בחייהם של בני הזוג ולכן הם עושים כל שניתן כדי שיהיה זה אירוע יוצא דופן כך שקהל המוזמנים יזכור אותו תמיד. קו החשיבה הוא לבדל את האירוע הזה מאירועים דומים על ידי בחירת קונספט מיוחד או צביון משלו וכך המוזמנים יראו את ההבדלים באופן מידי. לצורך כך כדאי להיעזר בשירותיה של חברת הפקות העוסקת בנושא ארגון חתונה, אשר מתאמת בכל יום אירועים חדשים ולכן היא צברה הרבה מאד ניסיון.

בקטגוריה של ארגון חתונה יש הרבה מאד רבדים, כמו השכרה או רכישה של שמלות כלה, האחת לחופה והשנייה עבור החלק השני של החתונה. כמו כן קניה של חליפה מדהימה לחתן על פי הסגנון העיצובי האהוב עליו. הקולינריה תופסת חלק מרכזי בתכנון החתונה ולכן בוחנים מראש עם השף את האופציות הקיימות כדי לבצע התאמה מושלמת לקהל שצפוי להגיע. לכל אולם יש היצע גדול מאד של תפריטים ולאור העובדה שיש בהם אירוע כמעט בכל יום, השפים מסוגלים לתת הכוונה מדויקת מהם המטעמים האהובים ביותר על המוזמנים. אחת האפשרויות היא להכין שולחן שוק שניצל, המבורגרים וחטיפים מטוגנים. האורחים אוהבים את השולחנות הצבעוניים האלה שמכילים הרבה מאד מאכלים חמים וגם ירקות טריים בשלל צבעים.

ארגון חתונה על פי השלבים הנכונים

ארגון חתונה אינו עניין של בכך ולכן כל זוג מכין מראש לוח זמנים הכולל את המטלות שיש לבצע בכל אחד מהימים שקודמים לחתונה. כבר כמה חודשים מראש הם מטפלים במשימות השונות וזאת כדי להגיע מוכנים לישורת האחרונה לקראת תאריך החתונה בפועל. בני הזוג יוצרים סדר עדיפויות התואם את הצורך שלהם על פי הנקודות שהן החשובות ביותר עבורם.

השלבים החשובים ביותר בארגון החתונה

כיוון שיש מטלות רבות במהלך ארגון חתונה, נוח מאד לעבוד עם רשימות מסודרות או עם טבלאות אקסל וכך רואים מצד אחד אילו עבודות יש לבצע, מה בוצע ומתי לבצע. כאשר עובדים באופן עקבי על פי הרישומים בטבלה, קיימת סבירות גבוהה שלא ישכחו דבר.

נושאים אקוטיים לטיפול:

  • בחירת צוות צילום מקצועי ביותר לתיעוד רגעי הקסם באירוע.
  • בחירת של אולם שיש לו מוניטין רב, הכולל חניה נוחה וקולינריה ברמה גבוהה.
  • תיאום הסעה לאורחים שגרים רחוק כדי שהם יגיעו לאירוע.
  • ריכוז של כל ההסכמים והקבלות כדי שכל התהליך יתבצע כיאות.
  • בחירה של רב מתוך ההיצע של הרבנים.
  • סנכרון של רשימת המוזמנים וביצוע אישורי הגעה כדי לדייק בכמות המנות הנחוצה.
  • תיאום של מקומות ההושבה לכל המשתתפים.
  • בחירה של יום צילומים עבור טראש דה דרס שהם צילומים הומוריסטיים של החתן והכלה.
  • רכישה של טבעות נישואין.
  • בחירה של שושבינים, קנייה של הלבוש שלהם והדרכה על ההתנהלות.

התפקיד של צוות ההפקה

כאשר מבצעים הליך זה של ארגון חתונה עם גורמים מקצועיים מהשורה הראשונה אשר מפיקים אירועים מוצלחים בכל יום, אפשר להיות רגועים שהכול יתבצע כיאות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*