מדוע חשוב לתרום לפי יכולת ולא מעבר

מדוע חשוב לתרום לפי יכולת ולא מעבר

הרצון לתרום ולעזור לאחרים עשוי להיות כזה שיגרום לנו להיקלע לחובות בעצמנו. המטרה היא תמיד להיות בצד הנותן, ולא להגיע למציאות בה תצטרכו לקבל. כמובן שאם אתם תורמים היום, אתם מכשירים את הקרקע שתוכלו לקבל גם בעתיד. אך השאיפה הטבעית תהיה להיות תמיד במקום שעוזר ומסייע לאחרים. על מנת שתוכלו לתרום בצורה ממושכת ורציפה יהיה עליכם לתרום לפי יכולתכם. לכל אחד מאיתנו יש יכולות שונות, אל תסתכלו מה אחרים תורמים ומה הם נותנים. לתת לפי יכולתך היא אחת מהמעלות החשובות ביותר שאותה יהיה עליכם להכיר. מי שרוצה לתרום קצת מעבר ליכולות בכל פעם צריך לקרוא את המאמר הבא. במאמר הזה תבינו לעומק את החשיבות של תרומה בדיוק לפי היכולת ולא מעבר לה.

לתרום מבלי להיקלע לחובות

יצא לנו לשמוע סיפורים על תורמים שתרמו מעבר ליכולות שלהם, בעקבות כך הם נקלעו לחובות. כדי שלא תמצאו את עצמכם בסיטואציה הזו יהיה עליכם לתרום בדיוק לפי יכולתכם. אל תגרמו לעצמכם להכניס את עצמכם לצרות ולמקומות לא נעימים. בסופו של יום מי שיודע כמה הוא מסוגל לתת, ימצא את עצמו במציאות הרצויה. גם תוכלו להמשיך לתרום, וגם לא תצטרכו להיות אלה שנזקקים לתרומות.

המשיכו לתרום בלי הפסקה

לתת לפי יכולתך זה עניין חשוב שיאפשר לכם להמשיך לתרום באופן רציף. תרומה לאורך זמן חייבת להיות תרומה שמתאימה ליכולות הכספיות שלכם. אנשים שיתרמו מעבר ליכולות שלהם ימצאו את עצמם מתקשים להמשיך לעשות זאת לאורך זמן. בשלב מסוים תגיעו לסיטואציה בה כבר לא יהיה לכם מאיפה לתת. המטרה של כל מי שתורם תהיה להמשיך לעשות זאת למשך זמן רב. רק ברגע שתהיה לכם בקרה על ההוצאה הכספית יהיה ניתן לדעת כי היא תהיה רציפה.

תיתנו מבלי להרגיש לא בנוח

כל מי שתורם מעבר ליכולתו ימצא את עצמו במצב בו הוא ירגיש לא בנוח. רק תחכו בסבלנות לשלב בו הקערה תתהפך ולא תוכלו להמשיך לתרום. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו במצב הזה, לכן טוב תעשו אם תחליטו לתרום לפי יכולתכם. לתת לפי יכולתך יגרום לכך שתוכלו להרגיש בנוח בכל פעם שתוציאו כסף. הרי לא מדובר על סכום גבוה מדי, בחנתם אותו היטב לפני שבחרתם בו.

ניתן לתרום בכל סכום שהוא

לתת לפי יכולתך זה לא חלום רחוק, כיום ישנן עמותות שמוכנות לקבל גם כמה שקלים. כל תרומה מכובדת, גם כזאת שנראית לכם בהתחלה כתרומה מועטה למדי. הביאו את עצמכם למצב בו אתם תורמים כמה שבאמת תהיו מסוגלים. הדשא של השכן יהיה ירוק יותר כאשר מדובר על תרומות לדברים שונים. אל תגרמו לעצמכם להגיע למצב בו אתם מוציאים כסף שלא בטוח שתוכלו להמשיך להוציא אותו בעתיד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*