מאמינים? גם אנחנו! מכבי אשדוד יוצאת למשחק חוץ מול סגנית האלופה

מאמינים? גם אנחנו!  מכבי אשדוד יוצאת למשחק חוץ מול סגנית האלופה

בן אדם שנוי בדעתו, הוא זה שיגיד לכם שלמכבי אשדוד\באר טוביה יש סיכוי לצאת מחר(חמישי) עם ניצחון מאולם הארנה בירושלים.
הצהובים של מאיר טפירו שרק לפני יומיים ספגו תבוסה צורמת בבית נגד חולון, יפגשו מחר את הקבוצה החמה בכדורסל הישראלי לאחרונה, את מועדון הכוכבים האדום של הפועל ירושלים.

התחזית האופטימית?

מכבי אשדוד עושים את הסוויץ' המרשים בתוך 72 שעות, ומבצעים את מה שנראה לפחות לכרגע, הבלתי ייאמן.

התחזית הפסימית?

החבורה הצעירה מאשדוד חווה את מה שרק לאחרונה מכבי קריית גת וגלבוע -גליל, יריבותיה לתחתית חוו באולם הביתי של הקבוצה מעיר הבירה. שד"א אתמול עשתה ניצחון ביתי מרשים על אחת מהקבוצות החזקות ביורוקאפ, זניט סנט פטרסבורג.

כזכור, בסיבוב הראשון כשמכבי אשדוד אירחה את האדומים הגאים, זה נגמר בניצחון מפתיע של הצהובים מעיר הנמל, לאחר משחק לחימה מרשים במיוחד שהגיע מכיוונו של אדם אריאל, אותו אריאל שגדל במועדון האדום.
אולי זה באמת אנקדוטה שנותנת שביב של תקווה לבחורים בצהוב.
ובכלל, עושה רושם שהשבוע הקרוב מלבד המשחק מחר בארנה, עשוי לקבוע באופן סופי את כיוון פניה של הקבוצה מעיר הנמל.

650h
ביום שני הבא אשדוד יוצאת להיכל מנורה למשחק מול הקבוצה ההפכפכה של מכבי תל אביב, לאחר מכן מכבי חיפה המשתפרת תגיע לאולם "הקריה" ותרצה להשיג נקמה ספורטיבית על ההדחה מהגביע, וכמובן איך לא משחק חצי גמר הגביע ב13.2 מול מכבי תל אביב.

כבר שני משחקים ברציפות שהפורוורד המצויין של טפירו, ג'ייק כהן, לא מספק את הסחורה ומציג ירידה דרסטית ביכולת. אין מה לעשות, כשג'ייק לא בפורמה טובה, קשה מאוד לקבוצה להשיג סלים קלים ולנצח משחק.
אדם אריאל, שמושאל מירושלים ומאוד מוערך על-ידי הבעלים אורי אלון, ירצה מאוד לתת מעצמו יתר על המידה במשחק מחר. אם זה אכן יקרה, ואשדוד תקבל תפוקה מספקת מארבעת האמריקאים ( אולי סוף כל סוף נואלס ייכנס לעניינים), אז ורק אז יהיה אפשר לפנטז על ניצחון חוץ במשחק הקשה.
בצד המארח, ירושלים לא רשמה להתמודדות את הזר החדש מאליק היירסטון, שטס חזרה למולדתו, ואת אמארה סטודמאייר הסטאר הגדול, שרק אתמול כיכב בניצחון הירושלמי.

Player to watch:

בתום העונה שעברה, הפועל ירושלים נפרדה מהפורוורד הנהדר שלה טוני גפני.
כשטרוויס פיטרסון הגיע לעיר הבירה, הרבה הרימו גבות וספקות למה היא הסיבה האמיתית שגפני, אהוב הקהל הוחלף באמריקאי האלמוני.
אך פיטרסון, שהתחיל בצורה סבירה את העונה, מתחיל לפרוח בחודש האחרון בקבוצה מעיר הבירה.
השיפור ההגנתי מבחינתו, שמתווסף ליכולת הטובה בהתקפה, במיוחד מטווח השלוש, ממנו פיטרסון פשוט מדהים, הופך אותו לשחקן מפתח עבור הפועל ירושלים במשחק מחר.
אחת הסיבות לניצחון בסיבוב הקודם של אשדוד, הייתה פיטרסון. שקיבל לא מעט סלים קלים מיריבו ג'ייק כהן.

Match-up:

סיימון- דייסון.

מצד אחד החתול הירושלמי ג'רום דייסון. אחד השחקנים שהכי קשה לעצור אותם כשהם רצים על המגרש הפתוח מחוף אל חוף. אפילו ולנסיה מועדון הפאר הספרדי למד על בשרו את העוצמה של הגארד האמריקאי של הפועל ירושלים.
בצד השני, צ'ייס סיימון. סיימון, שבמחזור הראשון של הליגה הבריק מול קריית גת, מצא את עצמו בנסיגה עצומה במחזורים שלאחר מכן, ואף היה מועמד רציני לעזוב את הקבוצה הצהובה. אך האמביציה שמאמנו הצעיר העניק לו פלוס הביטחון הרב בו, גרם במחזורים האחרונים לשיפור ניכר ביכולת של הגארד, שעבורו זוהי עונת בכורה על אדמת ישראל. במשחק ההפסד מול חולון, סיימון היה היחידי שתיפקד בצד הצהוב.

בחזרה להיסטוריה:

רק לפני שנה, כשצביקה שרף הרס"ר על הקווים.
אירחה מכבי אשדוד-באר טוביה, בפתיחת הסיבוב השני את הפועל ירושלים של דני פרנקו. המשחק שהסתיים בתוצאה 80-76 לאשדודים החזקים, זכור במיוחד מאותו ערב קסום של צלף השלשות אייזיאה סוואן. 6 שלשות של הגארד המנוסה, מתוך 12 ניסיונות, גרמו למכבי אשדוד להשאר צמודה לירושלים לכל אורך 40 הדקות, שכאמור בסיום הובילו לניצחון יקר עבור הצהובים מעיר הנמל.

תסריט כזה מחר? יתקבל בברכה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*