לראשונה באשדוד: סרט מוגש לעיוורים ולקויי ראיה!

לראשונה באשדוד: סרט מוגש לעיוורים ולקויי ראיה!

במסגרת אירועי ה-"Blind Day", שבוע ההזדהות עם ציבור העיוורים ולקויי הראיה בישראל, התקיימה הקרנה חגיגית של הסרט המצליח "זינוק בעליה", באולם הקולנוע "גלובוס מקס" בקניון סי-מול.

הצופים שהוזמנו להקרנה נהנו מחוויית צפייה חדשה ומיוחדת!

הסרט "זינוק בעלייה" אשר הוקרן באולם הקולנוע "גלובס מקס" שבקניון סי מול, שונה מכל מה שהכרתם עד כה בהקרנת סרטים. אם בקולנוע רגיל אנו עדים להתרחשות העלילה על מסך הקולנוע וברקע הקולות אנו קוראים את הכיתוביות בעברית, הרי שהפעם לבד מכיתוביות אפשר היה לשמוע גם קריינות בשפה העברית. הפסקול המיוחד שילב הפעם בין הפסקול המקורי של הסרט לבין קריינות נוספת אשר העבירו לקהל את המתרחש על המסך.

כחלק מעוצמת החוויה, בני משפחותיהם של העיוורים/ לקויי ראייה  ואורחים נוספים שהוזמנו לאירוע, חבשו כיסויי עיניים שחולקו לרגל אירועי "Blind Day", בכדי לחוש בעצמם את חווית הצפייה על בסיס שמיעת הסרט בלבד.

בסוף הקרנת הסרט סיפר אחד הצופים: "זו פעם ראשונה שאני מצליח להיות בסרט ולהבין לעומק על מה מדובר". צופה אחר אמר: "לא זוכר מתי הפעם האחרונה שצחקתי בסרט…תודה!" ושהשלישי: "נשמח ללכת לסרטים נוספים. זו חווית צפייה בלתי נשכחת"…

הסרט הופק ע"י הספרייה המרכזית לעיוורים, במסגרת שבוע הבליינד דיי, והיוזמה להקרנת הסרט הייתה של מרש"ל אשדוד ורשת גלובס מקס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*