לראות פקחים… ולחייך

לראות פקחים… ולחייך

לאור פניות כתבים על דו״חות שמחולקים כרגע ברובע ב חשוב להבהיר !! מי הם הפקחים  שהסתובבו  בין החנויות ברובע   ומפנים את תשומת ליבם על בעיות שגילו במהלך  ללא שום קשר למציאות החוקית .

תחייכו !! ימים של שמחה באשדוד נכנס ליומו הרביעי עם סדרה של הוםעות אדר החלו בבוקר ונמשכים גם כעת במספר רובעים ומוסדות תרבות עירוניים .

יום מעשים טובים  ברובע ב׳

אחה״צ הסתובבו פקחים  עם המון חיוך וצחוק גדול ואפילו התושבים ובעלי העסקים ממש מרוצים לקבל דו״ח מצד צמד פקחים אירוניים חרוצים העונים לשמות מנש ואיצ' שמסתובבים ברחבי המרכז המסחרי ברובע ב׳ ומחלקים דו"חות בלי להזהיר, כשהם רכובים על אופניים עם סירה. הם הסדר שבתוך הבלגן, ואם הם לא היו, כנראה שגם לא היה בלגן. בהשתתפות "סטנגה" – דודי בראשי ויוסי רחמני.

לאחר מכן המשיכו צמד הפקחים למתנ״ס ״תקוותנו״ שקיים הפנינג ענק לתושבי הרובע. מאות ילדים והורים מהרובע הגיעו לחגיגה גדולה.

22223333

הפקחים גילו להפתעתם את מנכ״ל החברה העירונית לתרבות ופנאי כאשר הוא מנפח ויוצר צורות מבלונים לילדים. לאחר בדיקה קצרה של הפקחים ניתן לו האישור להמשיך בפעילותו למען הקהילה.

הילדים ממש שמחו להצטרף ולהסתובב לצד הפקחים וגילו את עבודת הפיקוח .

2221111

רובע א׳ – מתנ״ס עוזיאל

אחה״צ  התקיים מופע השעות השמחות | The HAPPY HOUR Show במרכז הקהילתי ״עוזיאל״ שהתמלא בתושבים, משפחות וילדים שהגיעו לראות ולהנות מצמד לוקי, ברמן ומלצרית שחולמים על תהילה בעולם הקרקס. בדרכם לתהילה הם יצרו מופע מלא בפעלולי קרקס ואקרובטיקה אשר מותיר את הקהל בפה פעור. הילדים הוקסמו ונהנו מפעילות מגוונת וללא תשלום.

 

22223333

אשדוד-עוזיאל1

ערב קסום נוסף הסתיים. מחר יחל היום החמישי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*