האוסקר של שמוליק

האוסקר של שמוליק

ביום שישי האחרון  רגע לפני סיום מסיבת צהריים הפתיע צוות  פסטיבל הפרינג סטייל בראשות נעמי הדר המשנה למנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי, הצליחה להפתיע את שמואל דוד העוזר ודובר ראש העיר אשר  קיבל הערכה מיוחדת על עבודתו היוצאת דופן לפני ובמהלך הפסטיבל.

כולם התכנסו בחדר בבית האומנים ונעמי הדר הודתה לצוות הרחב באופן אישי, החיוך הגדול נפרש על פניהם של כולם נוכח השתבוחות שכל אחת ואחד קיבלו. רגע לפני סיום הטקס הקצר נכנסה עוגה גדולה ועליה דמות פסלון האוסקר ועליו הכיתוב באנגלית – AND THE OSCAR GO TO  והמבטים הופנו לעבר שמוליק דוד שנראה המום לגמרי ותוך זה נעמי מתארת את עבודתו שביצע במהלך  הפסטיבל .

האוסקר ממנהלי הפסטיבל והצוות על עבודתו הקשה בעיקר היצירתית שעשה גם בפייסבוק, באינסטגרם ובתקשורת המקומית. ולא רק , לכלל האירועים  דאג להגיע לדווח לפני בזמן ואחרי מרבית המופעים. סיקור נרחב ומקצועי לאורך שמונת ימי הפסטיבל תוך הפגנת חדשנות. רבים ואולי הרוב לא יידעו מה זה פרינג' סטייל ובשבועיים  האחרונים לפני תחילת הפסטיבל הוא הצליח ליצור קמפיין ניו מדיה המבוסס על סרטונים שעלו בכל יום ונתנו רקע על ימי הפסטיבל העתידיים להיות  במטרה יכירו ויבאו ליהנות מפסטיבל הפרינג סטייל הראשון באשדוד הקמפיין המשיך ופעל לאורך כל ימי הפסטיבל  במקצועיות רבה וזכה לשבחים גם ממפיקים חיצוניים אשר הצליח לעשות שוב רעש חיובי לעיר אשדוד והוכיח גם לאחר 12 שנות יצירתיות שאין לה גבולות.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*