ללמוד אמנות באשדוד

ללמוד אמנות באשדוד

קורסים חדשים לאמנות הצילום, פיסול קרמי ורישום בבית אריה קלנג באשדוד.

בעידן שבו נדמה שכולם הפכו לצלמים חובבים, בעיקר באמצעות הסמארטפונים זיהו בבית האמנים ע"ש אריה קלנג באשדוד את הצורך להרחיב את הידע באופן מקצועי בקרב אמני ותושבי אשדוד ובנו ביצירתיות ומחשבה רבה שמונה קורסים שונים בתחום הצילום ולא רק. אם אי פעם חלמתם להשתתף בתערוכה כאמנים כדאי לכם להתעדכן.

בית האמנים ע"ש אריה קלנג באשדוד קיים מעל לשנה ומוצגות בו תערוכות שונות של אמני אשדוד, קורסים שמיועדים לתושבי העיר אשדוד בעיקר וכן מהסביבה הקרובה, קיימת בו חנות שמציגה את המוצרים של האמנים ובגדול- הוא מייצג את אמני אשדוד
מחודש דצמבר האחרון (2016) החלו להתקיים קורסים של פיסול בחימר/ קרמיקה – על כל שלביו באמצעות כלים שונים והידיים, רישום – התבוננות באלמנטים שונים בשיטות שונות, כולל רישום מודלים (בהדרכתו של אבנר לוינסון) וציור אינטואטיבי (בהדרכתה של רוני טהור) -הכוונה היא לציור ללא הנחיות מדויקות וספציפיות, השיעורים מתקיימים בליווי מוזיקה אבל כל אחד מצייר לפי תחושות הבטן שלו. בשלושת הקורסים הקיימים הדגש הוא מתן ביטוי לאינדיבידואליות והאינטואיציה הטבעית של כל משתתף.

לאחרונה הוקם באשדוד מועדון צילום עם תכנית עבודה שנתית המיועדת לצלמים ברמות שונות, הכוללת כשני מפגשים בשבוע ונחשבת לפרויקט לימוד הצילום המגוון, היצירתי והמתקדם בארץ (אם תרצו להצטרף- זה הזמן שכן מדובר בתוכנית שנתית והיא כבר החלה).
במשך כשלושה חודשים שקדה נעמי אדר הופמן, מנהלת מוסדות האמנות בעיר והמשנה למנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד, יחד עם צוותה המקצועי על מנת לאתר את המורים העדכניים, המקצועיים והטובים ביותר בתחום הצילום בארץ שיחלו ללמד בשמונה קורסים שונים, ממש בקרוב בבית האמנים ע"ש אריה קלנג.

ככלל, ההחלטה לשים דגש דווקא על צילום באה בעקבות הבנה שבעיר אשדוד לא היו קיימים קורסים איכותיים לצילום – בין אם מדובר בצלמים חובבנים ובין אם מדובר בצלמים מקצועיים שרוצים להרחיב ולהעשיר את הידע שלהם.

חלק מהקורסים החדשים: פוטושופ למתחילים, צילום לבני נוער, קורס צילום נוף, צילום סלולר (שני מפגשים בלבד בהנחייתו של קובי רפאלי שזכה ל"אינסטגרמר" הטוב בישראל לשנת 2016), קורס צילום למתחילים, קורס צילום למתקדמים ועוד…

הקורסים כולם מתקיימים בשילוב עם הפסטיבל הבינלאומי לצילום ובחלקם יתקיימו תערוכות בסיום הלמידה- תלוי כמובן בתוצרים ובנכונות המשתתפים, הקורסים משלבים תיאוריה ולימוד מעשי הכולל יציאה לשטח. הפנייה היא לכל הגילאים בעיר אשדוד- החל מגיל 14 ומעלה.

*שלושה מהקורסים מתקיימים במוזיאון אשדוד לאמנות בעוד הרישום מתקיים בבית אריה קלנג.

לפרטים והרשמה: בית אריה קלנג, רח' יאיר 2, אשדוד .טלפון: 08-9221883.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*