אריה קלנג – UNPLUGED

אריה קלנג – UNPLUGED

איתמר חלוץ והרכב הפולק רוק שלו הגיעו ברביעי האחרון ל'מוזיקה בקלנג'  למופע של מוזיקה מקורית באנגלית עם השראות שבאו מצלילים רחוקים וקרובים .המופע האקוסטי הבא: הצמד המסקרן אביב בכר והדס קליינמן.

בהרכב של חמישה נגנים עם בס, תופים, קלידים, גיטרה חשמלית וחלוץ בעצמו על אקוסטית/ חשמלית נוספת ושירה היו אולי מעט מופתעים לחיוב מהיענות למופע שלהם בעיר אשדוד.

"אני איתמר ואלה החלוצים", אמר חלוץ והציג את חבריו ללהקה. הוא שר על נדודים, על ה- מחר והדחיינות הכה נוחה לנו באווירה מעט וודסטוקית, עם השראה מהדלתות, טעימה מג'פרסון איירפליין, נגיעה מהחשמלית של הנדריקס ועוד. החיבור בין חברי הלהקה היה מעניין, דינמיקה מלאה שלווה כשהם כל הזמן מסתכלים אחד על השני, ספק מגניבים מבטים ספק נועצים מבט חצוף.

חלוץ, צעיר מראש העין שגדל על מוזיקה מה'סיקסטיז' וה'סבנטיז', עם אבא מוזיקאי ואולפן הקלטות ביתי. הוא נסע לטייל ולקבל השראה בניו זילנד לכמה חודשים וחזר עם אלבום באנגלית שכולו פולק רוק, קאנטרי- בלוז, אולי הכי רענן שהופק בישראל בשנים האחרונות.

up2

בשבוע הבא, ביום רביעי יגיעו ל'מוזיקה בקלנג' להופעה הצמד אביב בכר והדס קליינמן :מאז שהגיח הצמד אל זירת המוזיקה הישראלית, זכו השניים להערכה רבה.הם מגיעים להופעה החדשה שחוגגת את האלבום "פעם אחת", בה ישולבו השירים האהובים מתוך אלבום הבכורה:  " את מים", "בימים שיעברו עלינו", "סירת מפרש" ועוד לצד ביצועים לשירים מהאלבום החדש. במסע מוזיקלי מיוחד המופע יכלול ביצועים אקוסטיים, במפגש בין הגיטרה והצ'לו שהטביע את חותמת ההיכר המזוהה עם הצמד ושוזר את הדרך המוסיקלית שלהם אל מאות אלפי לבבות.

בכר מפעיל את קסמיו על הגיטרה, הדס מפליאה בנגינתה בצ'לו, ויחד הם פורטים על מיתרי לבו של הקהל, מפזרים אבקה דקה של שלווה ורוגע.

 

פרינג׳ סטייל - ימים של שמחה

פרינג׳ סטייל – ימים של שמחה

 

יום רביעי || 27.12 || בשעה 21:00,בית אריה קלנג, רח' יאיר 2, אשדוד.

מכירה מוקדמת: 70 ש"ח || ביום האירוע: 80 ש"ח .

לפרטים ולרכישה: 08-9221883

או בקישור . http://bit.ly/2Bfb4AU.כרטיסים בטל': 08-9221883

 

 

פרסומת:

Andalusit-banners-Ashdod-for-you-650x208

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*