לא פוגעים בילדים

לא פוגעים בילדים

המרכז להורות משמעותית אשדוד ארגן יום עיון מקצועי לכ-110 איש בנושא פגיעות מיניות בקרב ילדים ובני נוער. ביום העיון נטלו חלק אנשי מקצוע, סטודנטים, מנחי הורים, עו"סים, מרצות ואנשי הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות.

אחד הנושאים החשובים שהורים פחות נוגעים בהם הוא נושא הנוגע בפגיעות מיניות בקרב ילדים ובני נוער, ונושא הפורנוגרפיה. המרכז להורות משמעותית שפועל במסגרת הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות אשדוד, הרים את הכפפה וקיים ביום ראשון האחרון יום עיון בנושא. המטרה ביום זה, הייתה להעלות את המודעות ולתת למנחי ההורים כלים מתאימים לניהול שיחה אפקטיבית עם ההורים, על הנושאים הללו.

יום העיון כלל הרצאה מהמרצה מר עומר לנס שדיבר על הסיבות לפגיעות מיניות בין ילדים, ואפשר למשתתפים להבין טוב יותר מה ביכולתם לעשות כהורים ועם הורים. בהמשך, צפה הקהל בסרט הקשה "6 פעימות" וקיים דיון עם התסריטאית.

ביום העיון, שהתנהל ברמה מקצועית ונועד להעניק כלים והעשרה מקצועיים לכ-110 המשתתפים, נכחו סטודנטים ממסלול ההכשרה של המרכז להורות, מרצות, מנחי הורים, אנשי מקצוע, עו"סים וכמובן עובדי הרשות.

סימונה מורלי, מנכ"ל הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות באשדוד, ציינה: "בעשורים האחרונים התפתח התחום של הגנה על ילדים מפני פגיעה והתעללות. מתברר כי כאשר נוצר מענה טיפולי, עלו מספר הדיווחים על התעללויות בילדים. חשוב שאנו כהורים, נשים לב ונהיה ערניים לילדנו".

גב' מורלי הודתה למנהלת המרכז להורות משמעותית, גב' עדה ליפציגר, לצוות המרכז שארגן את יום העיון ולציבור המשתתפים

בתמונה: גב' ליפציגר נושאת דברים בפני באי יום העיון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*