לא עוצרים באדום: הצהובים מאשדוד בקרב תחתית אש מול האדומים מהגליל

לא עוצרים באדום: הצהובים מאשדוד בקרב תחתית אש מול האדומים מהגליל

לאחר שראתה כי קיבלה את היריבה הקשה, מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע, תארח מחר (19:30) מכבי אשדוד באר-טוביה את גלבוע-גליל לקרב תחתית חשוב ניצחון והבחורים של טפירו יעשו צעד נוסף על מנת להתברג בין 8 הראשונות. הפסד לעומת זאת יחזיר את החבורה הצעירה בצהוב לקרקע אחרי אופוריית ההעפלה לחצי גמר הגביע.
כזכור, במשחק הראשון בו נפגשו השניים בסיבוב הראשון, יצאו הדולפינים מאשדוד כשידם על העליונה, עם ניצחון ממש על השנייה האחרונה בגן נר.

הפעם האדומים-לבנים מהעמק מגיעים כאשר הם נקודה אחת מעל הקבוצה מעיר הנמל בטבלה, ולאחר שעד לפני כ-חודש מתחו שחקניו של אריאל בית הלחמי את מכבי תל אביב פעמיים, ואף ניצחו גם פעם אחת בהיכל מנורה, כל קבוצות הליגה יודעות שיש על מה לחשוש מהאובר אתלטיות של שחקני גליל.

DKA_0793

מבחינת טפירו יהיה מאוד מעניין לראות את שני הזרים החדשים לכאורה, קרמייקל ונואלס, האם ייכנסו לעניינים. עד כה כל אחד מהם נטל חלק במשחק אחד, ולפחות מבחינת המספרים להם משוועים באשדוד לקבל מהם, השניים לא ממש עמדו בציפייה, אם כי שוב צריך לזכור כי הם בקושי מכירים את שאר החברים לקבוצה ואת התרגילים של המאמן הצעיר.

עוד שניים שיצטרכו להמשיך את העקביות החיובית מבחינתם, הם צמד הגארדים סיימון ויואינג אשר כיכבו בניצחון הגדול על החיפאים ברבע גמר הגביע. אם זה אכן יקרה, העומס והתלות בחבורה הישראלית בראשם אדם אריאל, יפתח זיו וג'ייק כהן הנהדר יקטנו, והשגת הניצחון מחר בהחלט תראה אפשרית ביותר.
בצד האדום של בית הלחמי, גלבוע גליל תחסר את אחד השחקנים החשובים ביותר שלה שנפצע וייעדר כחודש מהפרקט, מרפי הולוואי. הולוואי שכיכב במשחק הקודם מול אשדוד עם דאבל-דאבל מפלצתי של 23 נקודות ו14 כדורים חוזרים.

במקומו החתימה הקבוצה האורחת למשך חודש את הפורווד הפורטו-ריקני גילברטו קלאבל.

14681791_1132189943527088_2494618088640752118_n

Player to watch:

אחד השחקנים החשובים בתנופה בה נמצאת גלבוע גליל הוא הפורוורד שכיכב בעונה שעברה גם בליגה הלאומית, ג'ייסון סיגרס.
סיגרס שהתחיל עונה די דהויה מבחינתו, מוצא את מקומו במועדון הצפוני במחזורים האחרונים, ואם השחקן בעמד מספר 4 של אשדוד מחר, בין אם זה יהיה כהן או לפרקים גם סיימון לא ידעו לעשות עבודת שמירה נכונה ויעילה מול סיגרס, לחבורה של טפירו יהיו לא מעט בעיות.

Match Up:

הראש בראש מחר יפגיש בין שני הרכזים המובילים של שתי הקבוצות. יפתח זיו בצד הצהוב וחואקים שוכמן הצעיר המבטיח בצד האדום. שוכמן אמנם עם פחות ניסיון בליגה מאשר זיו, אם כי זה רק בהפרש של עונה סדירה אחת, אך האמביציה שלו והמלחמה על כל כדור גורמים השנה ללא מעט חיוכים לעלות על הפנים של אנשי העמק. זיו מאידך מגלה חוסר יציבות לאורך העונה. לצד משחקים גדולים שלו, ביניהם הניצחון בסיבוב הקודם על גלבוע, לרכז הצעיר של טפירו והדמות לחיקוי עבורו יש גם לא מעט נפילות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*