כל אחת יכולה להיות מנכ"לית של החיים שלה

כל אחת יכולה להיות מנכ"לית של החיים שלה

אירוע בלתי נשכח שהתקיים בקולנוע הוט סינמה אשדוד, העניק לכ-150 נשים מאשדוד ערב חווייתי ובלתי נשכח. הנשים נהנו מהרצאה, סרט וכיבוד קל ונהנו במיוחד מהמפגש. על המלאכה נצחו יועצת רה"ע למעמד האישה, מנהלת האירועים של קניון סימול ומתאמת השיווק בהוט סינמה. הבנות כבר מצפות למפגש הבא.

שיתוף פעולה פורה של אהובה עמרם – יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, שירן גוזלצני – מנהלת האירועים של קניון סימול והילה שכנאי – מתאמת שיווק עסקי ברשת הוט סינמה, הניב אירוע חגיגי ומיוחד שהתקיים בקולנוע הוט סינמה עבור כ-150 מנשות אשדוד שנהנו מתוכנית עשירה ומרתקת. האירוע הוא חלק מאירועי יום אישה שהתקיימו במהלך החודש האחרון עם ארגונים ברחבי העיר.

אהובה עמרם פתחה את הערב בדברי ברכה והדגישה את חשיבותם של כנסים ואירועים מסוג זה. "כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, חשוב לי לקדם מפגשים מעוררי השראה מן הסוג הזה ואני שמחה לראות כוח של נשים אשר לוקחות פסק זמן מעיסוקיהן ומפרגנות לעצמן חוויה מעצימה של חגיגה נשית במיטבה".

הערב כלל הרצאה מדהימה ומרגשת של העיתונאית לינוי בר גפן, שהרצאתה "ללמוד לקום" מעוררת השראה ומציידת את המאזינים בארגז כלים המאפשר התמודדות עם משבר באופן חיובי. בסוף המפגש נהנו הנשים מהסרט "פעמיים ריטה" והתפנקו בפופקורן וקולה.

גב' עמרם שוב ניצלה את הבמה על מנת לקרוא לנשות אשדוד לקחת חלק באירועים המגוונים שמארגנת היחידה שלה, ולהנות ממפגשי חברה מעניינים ומעצימים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*