כך תוסיפו ערך לנכס שלכם – חיפויים מעץ לעיצוב הבית

כך תוסיפו ערך לנכס שלכם – חיפויים מעץ לעיצוב הבית

שיפוץ הבית היא פעולה שאנחנו מבצעים אחת לתקופה. היא לא מחייבת להפוך את הבית לאתר בניה, ובהחלט אפשר לשפץ את הבית בחלקים או פשוט לשנות אלמנטים קטנים ושונים. ישנם אלו שבוחרים להחליף דלתות, להחליף ריצוף לפרקט או להלביש פרקט או אפילו רק לצבוע את הקירות. אחד האלמנטים העיצוביים היותר פופולרי בשנים האחרונות בשל יתרונותיו הוא חיפוי קירות פנים מעץ שמביא לעיצוב פסטורלי וייחודי וגם מעלה את ערך הנכס ברמה משמעותית, וגם אתם יכולים ליהנות מאלמנט עיצובי זה, ולשנים ארוכות.

חיפוי קירות פנים – יש עולם חדש של עיצוב

חיפוי קירות פנים באמצעות עץ היא דרך מצוינת להוסיף ערך לנכס שלכם ולא רק עיצוב נפלא. החיפוי מעניק לכל חלל בו הוא מותקן מראה ייחודי וטבעי, ואף מספק פונקציונליות בכך שהוא גם יכול לספק בידוד.

הבחירה היותר פופולרית בשנים האחרונות על ידי בעלי בתים ואף בתי עסק המעוניינים בשיפוץ אלגנטי ואיכותי היא חיפוי קירות פנים באמצעות חיפוי עץ. העץ מותקן אנכית או אופקית ומעניק מראה חלק וטבעי. העץ לרוב נותר ללא טיפול, מה שמאפשר לו להתיישן באופן טבעי ולשנות את צבעו לאורך זמן.

יש לא מעט יתרונות לחיפוי הקירות בעץ וחשוב להכיר אותם לפני שאתם מתחילים את התהליך, על מנת שתוכלו באמת להתאים את העץ הרצוי ובכלל את העיצוב הנכון:

  • מעלה את ערך הנכס

חיפוי עץ יכול להעלות את ערך הנכס שלכם על ידי הפיכתו לאטרקטיבי יותר עבור קונים פוטנציאליים. החיפוי מוסיף מראה טבעי וכפרי ומאד איכותי גם לפונקציונליות גבוהה לשנים ארוכות.

  • חסכוני באנרגיה

חיפוי עץ יכול לספק בידוד נוסף, ובכך להפוך כל חלל בו הוא מותקן לחסכוני באנרגיה, יתרון משמעותי שנותן עוד סיבה טובה לבחור בו.

  • עמידות

סוגים רבים של עצים המשמשים לחיפוי הם עמידים ויכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים, מה שהופך אותם לבחירה איכותית המביאה לתחזוקה מינימלית.

  • גיוון בעיצובים

ניתן להשתמש בחיפוי עץ במגוון סגנונות אדריכליים, ממסורתיים ועד מודרניים. היוועצו באנשי המקצוע, מעצבי פנים, אדריכלים או קבלו השראה ממגזינים לעיצוב או ממקומות שאהבתם. מן הסתם גם הטעם האישי שלכם שישולב בעיצוב יהיה רעיון נפלא, וכך גם יהיה הטאצ' האישי שלכם.

אילו סוגי עץ קיימים עבור חיפוי קיר?

ישנם סוגים רבים של עצים שניתן להשתמש בהם לחיפוי עץ וליהנות לא רק מעיצובים נפלאים אלא גם מפונקציונליות איכותית ועמידה. הנה כמה אפשרויות פופולריות:

  • עץ ארז

ארז הוא בחירה מבוקשת וחכמה לחיפוי עץ מכיוון שהוא עמיד באופן טבעי בפני ריקבון וחרקים. העץ הוא גם קל משקל וקל לעבוד איתו.

  • עץ סקויה

עץ סקויה הוא עץ אצילי ויפה בעל עמידות גבוהה ויכול להחזיק מעמד עשרות שנים עם טיפול נאות.

  • עץ אורן

אורן הוא בחירה פופולרית לחיפוי עץ מכיוון שהוא בעלות נגישה וזמינות גבוהה. עם זאת, הוא אינו עמיד כמו עץ ארז או עץ סקויה ודורש יותר תחזוקה.

התקנת חיפוי קירות פנים חייבת להתבצע על ידי הידיים המקצועיות ביותר, ועל ידי המומחים בתחום. יש לכך אחריות גבוהה על בטיחותכם, על האסתטיות של העיצוב ושל הבית וכמובן על הפונקציונליות. חברה מקצועית ובעלת ההתמחות המתאימה לכך תדאג לליווי אישי, מקצועי, ולתוצאות שתהיינה לא פחות ממושלמות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*