כך אומרים תודה

כך אומרים תודה

תלמידים ואנשי הוראה אומרים תודה לאנשי המנהלה במערכת החינוך! היתה זו מחווה לא שגרתית שבה כל בית הספר עוצר לרגע ומפרגן בלב מלא לאלה אשר עושים את בית הספר לסביבה לימודית נעימה ובטוחה.

ביוזמת שר החינוך נפתלי בנט ומנהלת מקיף ט' הגב' אוסנת מורדו, הוקדש מפגש מרגש ומיוחד במינו בסימן אמירת תודה לעובדי המנהלה לקראת יציאה לחופשת חג הפסח. במפגש זה המנהלת, וועד המורים ונציגי מועצת התלמידים ברכו את אנשי המנהלה.

עובדי המנהלה התרגשו מאוד לשמע הברכות ודברי התודה על רצף העשייה היום-יומית שלהם, ובמיוחד לאור כך שלא תמיד נמצא המקום והזמן להודות לעובדים אלה על פועלם למען התלמידים והצוות החינוכי. במעמד זה הודגשה חשיבותם ע"י מנהלת ביה"ס והם זכו לתשומת לב והוקרה מיוחדת.

הבעת התודה קיבלה ביטוי חינוכי כאשר נערכה סדנה קצרה ע"י יועצת ביה"ס בנושא פרגון והערכה, בה כל עובד קיבל פרח ושאר העובדים התבקשו לציין מדוע מגיע לו פרח זה, ע"י ציון תכונותיו וכישוריו המיוחדים והבולטים ותרומתו למערכת.

מאוד חימם את הלב לשמוע שהשר בנט כתב איגרת מיוחדת לעובדי המנהלה: "עובדי המנהלה שעושים כל שביכולתם על מנת שהגננות והמורים יוכלו ללמד והתלמידים יוכלו ללמוד כפי שצריך. אנו רוצים לומר להם תודה! לשים אותם במרכז, לומר להם תודה קטנה שמסמלת הרבה. עשו זאת בדרככם, העיקר שתעשו זאת באהבה. מגיע לעובדים, שיום אחד בשנה, נעצור כולנו יחד כמערכת חינוך בכל רחבי המדינה ונאמר תודה".

המפגש היה גם פסק זמן נחמד שגרם לגיבוש ואיחוד כל עובדי המנהלה שבעבודה השוטפת לא תמיד באים הם במגע אישי עם יתר אנשי הצוות. מנהלנית מקיף ט' הגב' מיכל עמיר-מנשה הקרינה מצגת מרגשת המבטאת את אמירת התודה ומציגה את הרגעים היפים שחוו יחד במהלך השנה: ימי הולדת, טיולים, ערבי גיבוש וחוויות מעשייה מרובה במהלך פעילויות בית ספריות.

לסיום, כל עובד קיבל שי עם ברכה וקינח בארוחת בוקר בריאה, עשירה, מפנקת ומעוצבת בטוב טעם שגרמה לקירוב לבבות והשלימה את האווירה הנעימה והמיוחדת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*