כיצד ממנים חבר דירקטוריון בחברה ציבורית?

כיצד ממנים חבר דירקטוריון בחברה ציבורית?

להיות חבר דירקטוריון בחברה ציבורית זהו כנראה החלום הרטוב של כל אחד מאיתנו. מדובר על תפקיד רם דרג, כזה שמביא איתו אחריות גדולה, והמון יוקרה ומשמעות. אך אנשים רבים אינם מבינים כיצד הם מגיעים למצב בו הם יכולים להיות חברי דירקטוריון בחברה ציבורית. המחשבה כי רק מי שקרוב לצלחת יכול להתקבל לתפקיד אינה נכונה, בחברות ציבוריות המציאות אחרת. כל מי שמעוניין להגיע לתפקיד הזה ולאייש אותו, יכול להגיש מועמדות בדרכים המקובלות. החלטנו להרים את הכפפה, ולהסביר לכם כיצד תוכלו להגיע לתפקיד החשוב הזה. בהזדמנות הזו צריך להודות כי הדרך לא תהיה קלה, הסיכויים לא מאוד גבוהים, אך הם לגמרי קיימים. אם זהו חלומכם הרטוב, אין סיבה שתוותרו עליו נכון לכתיבת שורות אלה.

למה שתרצו להיות חברי דירקטוריון?

יש כאלה שכל הזמן שואפים להחזיק בתפקידים הכי משמעותיים בחברה בה הם עובדים. זוהי הסיבה שבגינה הרצון להיות חברי דירקטוריון הוא רצון עז שבוער בהם. בלי קשר, מדובר על תפקיד חיוני ומשמעותי, על פיו יישק דבר בחברה עצמה ובשלוחותיה. אם תמיד חלמתם להחזיק בתפקיד עם אחריות ומשמעות, זוהי חייבת להיות המטרה אליה תכוונו. כמובן שיש בתוך חברות ציבוריות עוד המון תפקידים משמעותיים, אך אף אחד מהם לא משתווה לחברות בדירקטוריון.

איך ממנים חברי דירקטוריון בחברה ציבורית?

המדיניות בחברות ציבוריות משתנה בכל הנוגע למינוי של חברי דירקטוריון חדשים. הרציונל הוא לערוך הצבעה בין חברי הדירקטוריון הנוכחיים שיקבעו מי לדעתם הכי מתאים להצטרף לצוות. השאיפה הטבעית היא למנות את האנשים המתאימים ביותר שיחזיקו בשרביט החשובה הזאת לאורך זמן. יכולות להיות חברות ציבוריות בהן ממנים חברי דירקטוריון בצורה קצת אחרת, אל תחששו לשאול. מותר לכם לדעת מהי הדרך למנות דירקטורים בחברה הציבורית בה תרצו לעבוד.

כיצד הופכים להיות דירקטורים בחברה ציבורית?

אם אתה רוצה להיות דירקטור בחברה, תבין כי זהו תהליך שעשוי לקחת זמן. מן הסתם על תפקיד הדירקטור מתמודדים לא מעט אנשים מוכשרים, מהם בוחרים רק אחד. הדרך להפוך להיות דירקטור בחברה מתחילה בהרשמה לקורס דירקטורים באחד ממוסדות הלימוד. בקורס תקבלו את כל הידע הנדרש ואת כל הכלים החיוניים למלא את התפקיד באחריות. לאחר מכן תצטרכו להגיש מועמדות לתפקידי דירקטור עד שיקבלו אתכם.

הוכיחו כי קורצתם מחומר אחר

כדי להגדיל את הסיכויים שלכם להיות דירקטורים עליכם להראות כי קורצתם מחומר אחר. אם לא תוכיחו זאת לחברי הדירקטוריון המכהנים, הסיכויים שלכם הופכים להיות נמוכים מאי פעם. חברות בדירקטוריון היא זכות, כזאת שרק מעט מאוד מהאנשים זוכים לקבל אותה. לפיכך הביאו את עצמכם למצב בו אתם דואגים להוכיח את עצמכם בכל הזדמנות שמגיעה. רק אחרי שתוכיחו את עצמכם תראו איך החלום להיות דירקטור קורם עור וגידים לנגד עיניכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*