ילדי אשדוד בטורניר הארצי אלוף האלופים

ילדי אשדוד בטורניר הארצי אלוף האלופים

קבוצות הטניס של הילדים והנערות באקדמיה לטניס אשדוד, ישחקו בטורניר אלוף האלופים של הליגות בארץ – 2017. הטורניר ע"ש דדי הרניק יתקיים בשני ימי שישי – ב-5/5/17 וב-12/5/17, ברעננה. אשדוד מייצבת את מעמדה כמעצמת ספורט ואנחנו כמובן מחזיקים אצבעות לשחקני ושחקניות אשדוד ומאחלים להם הצלחה.

ביום שישי הקרוב יתייצבו קבוצת הילדים "מכבי ילדים אשדוד", למשחק הראשון בטורניר הטניס אלוף האלופים של ליגות הטניס בישראל. ילדי האקדמיה לטניס בעיר, סיימו את משחקי הליגה בטניס במחוז המרכז והתמקמה בצמרת הליגה לאחר שגברו על ילדי מועדונים מגבעתיים, ראשל"צ, ירושלים ומזכרת בתיה וסיימו במקום השלישי המכובד.

ילדי האקדמיה לטניס באשדוד – פרכטר אביתר, קוצ'ר איתי, אללי בן, אוסטרובסקי דין  ורושקוביץ אייל – עשו כברת דרך מרשימה במסעם לצמרת הליגה וכעת עומדים הם לפני המבחן החשוב ביותר, שבסיומו יוכתרו הזוכים כאלוף האלופים של ישראל.

אל טורניר אלוף האלופים ע"ש דדי הרניק מגיעים בכל שנה אותן קבוצות אשר התברגו בצמרת הליגה והשנה הטורניר ייערך במועדון רעננה. "ביום ששי הקרוב ב-05/05/17, יתקיים הסיבוב הראשון לבנים וביום שישי הבא, ב-12/05/17, יתקיים הסבב השני, לבנות" אומרים ברשות העירונית לספורט ומחזקים את ידי התלמידים.

נכון. לא רק הבנים "שיחקו" אותה אלופים. גם קבוצת הנערות "מכבי נערות אשדוד" סיימה את משחקיה בליגת העל בהצלחה רבה והתמקמה בצמרת, לאחר שגברה על נערות ממועדונים מובילים כגון רמלה, בת ים, כפר סבא, יפו ובני הרצליה.

נערות האקדמיה לטניס באשדוד – מישל שואן, שרון אורלובצקי, אגם הילל, יאנה בוגודיסט וחן עזרא – תשחקנה בטורניר אלוף האלופים במסגרת פיינל–פור בתאריך 12/05/17. גם הן תתארחנה במועדון הטניס ברעננה בתחרות היוקרתית, במסגרתה הן תתמודדנה בתחרות קשה בה נוטלות חלק 4 קבוצות הנערות הטובות ביותר בארץ.

באשדוד זוכים לראות פריחה בלתי רגילה בכל ענפי הספורט ומשוכנעים כי גם הפעם יפגינו תלמידי העיר את היכולת שהפגינו לכל אורך העונה. אנו מחזקים את ידיהם ומאחלים להם הצלחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*