טפירו מסדיר נשימה…

טפירו מסדיר נשימה…

מאיר טפירו יכול לנשום לרווחה, לא שמשהו גדול קרה על הפרקט באשקלון, לא שאין לו סיבות לדאגה אבל במשחק על 6 נקודות עדיף להיות תמיד בצד שמקבל את הנקודות ולא בצד שיורדות ממך ששת הנקודות. קל זה לא היה, אפילו די קשה, אנשים עם לב חלש התקשו להסדיר נשימה לאור הקצב המטורף והתנודות של המשחק.

אשדוד דווקא התחילה לא רע בכלל ואדם אריאל פתח עם 8 רצוף ונראה שזה הולך להיות הערב שלו אך 3 עבירות מהירות ברבע הראשון שיבשו לו ולמאיר טפירו את סידור המשחק ומכאן נראה היה שהתחילו לאלתר.

קרית גת הבינה מהר את הבלבול והחלה לחזור למשחק ואף בחלקים גדולים של המשחק הצליחה להשתלט על המשחק ולגרום לאשדוד לאבד הריכוז אך מצד שני לא נתנה לקרית גת לברוח. חילופים נכונים ויציבות של ג׳ק כהן, אדם אריאל וצ׳ייס סיימון ברגעים הקריטיים השאירו את אשדוד במשחק.

jer4

דניאל יואינג ממשיך לא לספק את הסחורה ולברוח מאחריות, אחוזי קליעה נמוכים וחוסר תעוזה לא מוסיפים לתנובה בסוף המשחק, אשדוד מוצאת את עצמה יותר ויותר תלויה בשני ה״ילדים״ יפתח זיו ואדם אריאל שבאו לסייע במשבצת הישראלים והפכו מכורח הנסיבות למובילי הקבוצה.

אד דניאל ממשיך בגרף העליה האיטי וכל משחק הוא מראה עוד שיפור קל, צ׳ייס סיימון מתחיל להתייצב עם תוצרת טובה ועקבית אבל אשדוד תהיה חייבת לשדרג את הסגל בצורה כזו או אחרת, המגבלות הכלכליות מעיקות על הנהלת הקבוצה להיות גמישים אך ככל הנראה לא יהיה מנוס מהשקעה כספית נוספת. הסגל הקיים יתקשה לשרוד עונה בליגת העל עוד 2 סיבובים.

_TP_1801

לאשדוד יש פסק זמן עד ה-24 לחודש אז תפגוש את הרצליה בחוץ ותסיים את הסיבוב הראשון באופן רשמי (המשחק הערב הוא במסגרת הסיבוב השני, משחק שהוקדם), אולי עד אז תצליח להביא חיזוק משמעותי שיפתח את הסבב השני בצורה מוצלחת יותר.

טפירו בסיום המשחק: ״הניצחון הוא הדבר היחיד שחשוב הערב, הפסד לא היה אופציה הערב ואני שמח וגאה בבחורים שלי שלקחו אחריות ונלחמו עד השניה האחרונה, יש עוד הרבה לקחים ועבודה קשה אבל זה ממחר, הערב חוגגים ניצחון חשוב שמכניס קצת שקט למערכת״.

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: אריאל 18 (4-4 לשלוש), כהן (4-5 לשתיים, 3-5 לשלוש, 12 ריבאונדים) וסיימון (8-17 מהשדה, 6 אסיסטים) 17 כ"א, דניאל 12 (5-6 מהשדה, 8 ריבאונדים), יואינג 11 (3-11 מהשדה, 10 אסיסטים, 6 איבודים, 4 חטיפות), לייש וזיו 2 כ"א. כן שותף: אלטיט.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*