חשיבות חיבור העסק לחברת אבטחה ומוקד אבטחה

חשיבות חיבור העסק לחברת אבטחה ומוקד אבטחה

במציאות של העולם בו אנו חיים הסיכויים למקרי אלימות או פריצה שונים די גבוהים. מקרים שונים של פריצות לחנויות שעלולים להסתיים בגניבה של ציוד יקר, במקרה הטוב, ואפילו באלימות מסכנת חיים במקרה הרע. למעשה, במחצית הראשונה של שנת 2022 חלה עליה בתיקים שונים של פריצה אשר נפתחו בעשרת הערים הגדולות ביותר בישראל .

כאשר מבינים עד כמה המצב נפיץ בימינו, הרי זה הגיוני שכל אחד ירצה למגן את בית העסק שלו, גדול או קטן ככל שיהיה מפני כל פגע רע. החדשות הטובות הן שאפשר לעשות זאת על ידי שכירת שירותיה של חברת אבטחה אמינה, איכותית ומנוסה שתוכל להציע לכם מספר שירותים שישדרגו את רמת הבטיחות של בית העסק שלכם, כמו למשל התקנה של מצלמת אנליטיקה. אז מדוע כדאי לכם לעבוד עם חברת אבטחה, כיצד תוכלו לבחור נכון חברת אבטחה שתסייע לכם ומה עליכם לדעת לפני כן? על כך בכתבה שלפניכם.

קצת רקע על מוקד אבטחה 

כשמדברים על החשיבות העצומה שבבחירת חברת אבטחה אמינה שתוכל לסייע לבית העסק שלכם, הרי שעליכם קודם כל להבין בדיוק מה כוללים שירותי אבטחה. למעשה, שירותי אבטחה כוללים בין היתר התקנה של מערכות מיגון חדשניות, לצד התקנה של מצלמות אבטחה מתקדמות כדוגמת מצלמת אנליטיקה, שעוזרת בסיכול ומניעה טרום הפריצה.

בזכות אלגוריתם ייחודי המאפשר בתמונה המתקבלת במצלמה לסמן את מקור הסכנה שמאופיין תחילה בהגדרת אזורי התיחום כאזורים רגישים המחייבים בקרה .המידע מופק בזמן אמת והתרעה על האירוע מועברת למוקד המבצעי שמתחיל מיידית להפעיל נוהל חירום. כאשר המצלמה יודעת לזהות ולהבדיל בין כלב לאדם כך, שהתראות השווא נעלמות ואין צורך בהתקנת גלאים מטרידים. כי למערכת אנליטיקה יש יכולות של גילוי והקפצת טריגר מול מערכת האזעקה ואפילו חיבור למערכת כריזה ותאורה. ישנן מערכות מתקדמות ברמות שונות, שבעבר היו שמורות לשימוש צבאי וכיום ניתן לרכוש אותן גם בשוק הפרטי.

המטרה היא להבטיח לכל בית עסק אשר מעוניין בו את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר, כזו שתגן על בית העסק מפני פריצות, גניבות וכל פגע רע אחר. כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברת אבטחה יעילה ואמינה שתוכל לסייע לכם, אתם בעצם מבטיחים שהעסק שלכם נמצא בידיים טובות, של מאבטחים מאומנים אשר עברו הכשרה מקיפה ומעמיקה לשם כך, זאת בנוסף לאספקת ציוד אבטחה מתקדם, לצד אמצעי ניטור ומעקב אלקטרוניים.

וודאו כי לחברה שאתם בוחרים יש מוקד מנוסה ומאושר ע"י גורמי הבטחון

כאשר אתם ניגשים לקראת בחירה של חברת אבטחה, חשוב מאוד לוודא כי לחברה שבה אתם בוחרים יש שירותי אבטחה מתקדמים שבין היתר עובדים באמצעות חיבור למוקדי חירום מבצעי. למעשה, מוקדים אלו מאושרים מטעם משטרת ישראל, ובמסגרתם ניתן לקבל שירותי מוקד וסיור שעובדים 24/7, כך שלא תצטרכו לחכות לרגע הסכנה או לזיהוי במצלמות על מנת להזעיק עזרה. קחו לדוגמא מקרה שאתם מקבלים התראה שהופעלה האזעקה בעקבות פעילות חשודה בעסק, אתם מטבעכם בתור בעלי עסק חוששים ומגיעים מיד למקום, אך בסוף מסתבר שזו התראת שווא ומדובר בסך הכל בחתול שהתגנב. כשדבר כזה קורה מספר פעמים, אתם מפסיקים להאמין ביעילות של אותה מערכת אבטחה. מוקד מבצעי וסיור יידע לתת את המענה במקרים כאלה, ולזהות האם מדובר בהתראה לסכנה אמיתית או התראת שווא,

ע"י שליחת הסייר המקום לבדיקה וקריאה והפעלת כוחות בטחון במקרה הצורך, כאשר הבעלים של העסק נמצא בבית וכוחות האבטחה והבטחון מנהלים את האירוע, ובכך לספק לכם שקט נפשי.

אז למה כל עסק צריך חברת אבטחה?

ובכן, כפי שכבר ציינו, במציאות המורכבת של ימינו, הסיכויים לחוות מקרים שונים של גניבה או פריצה הם די גבוהים, תהיה הסיבה שלהם אשר תהיה, וכל מקרה כזה מסכן את בעלי בית העסק באובדן של ציוד יקר ערך בנוסף לסכנת פגיעה בחיי אדם, של העובדים או הלקוחות. כפועל יוצא מכך, זו חובתו של כל בעל עסק לעשות את המיטב שביכולתו על מנת להגן על מפעל חייו ולא פחות מכך ולכן מה שניתן לעשות הוא במינימום  להזמין יועץ מיגון כדי להבין מה ההשקעה הדרושה ולקבל את ההחלטה האם זה שקט הנפשי שווה את ההשקעה.

יועצי המיגון  יוכלו להציג  פתרונות מיגון אינטראקטיביות  וגם אפשרות לבניית חדר בקרה מרכזי לתפעול נוח ויעיל לשליטה ובקרה במערכות האזעקה, מערכות תקשורת ואינטרקום, מערכות בית חכם, מצלמות אבטחה, מערכות בקרת כניסה, לחצני מצוקה, מערכות גילוי וכיבוי אש ועוד . מה שחשוב באמת שיועץ מיגון מתמחה בהתאמת חליפת מיגון התפורה על פי צרכיו ודרישותיו של כל לקוח  ומלווה את הלקוח מרגע פנייתו לחברה ועד לסיום התקנת מערכת האבטחה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

חברה מנוסה וזמינה בזמן אמת

 כאשר אתם ניגשים לבחירה של חברת אבטחה, חשוב מאוד לוודא כי לחברה שבה אתם בוחרים מספקת את המעטפת מלאה לצרכים שלכם .חברה ששמה את הלקוח במרכז, חברה שעושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והולכת יד ביד עם התפתחות בתחום ונותנת פתרונות אבטחה מתקדמים .לא פחות חשוב לדעת שהן הצוות והן ההנהלה מעורבים ודואגים לשירותיות גבוהה, מצוינות ואיכות, חדשנות ושקיפות. כל אלה נועדו לתת ראש שקט ללקוחות. כמו כן חשוב מאוד שמוקדים יהיו מאושרים מטעם משטרת ישראל, ובמסגרתם ניתן יהיה לקבל שירותי מוקד וסיור שעובד 24/7, לספק לכם שקט נפשי.

מוקד אמון – הבחירה שלכם

מוקד אמון זו החברה המובילה בישראל בתחום האבטחה שכן, מדובר על חברה אשר מציעה שירותי התקנת מערכות מיגון מתקדמות ומצלמות אנליטיקה, בנוסף לשירותי מוקד וסיור איכותיים שעובדים 24 שעות ביממה. במידה ובטיחות העסק שלכם חשובה לכם, מומלץ לפנות אליהם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*