חמישה טיפים למין מוצלח יותר

חמישה טיפים למין מוצלח יותר

4play – צעצועים שגדולים אוהבים – מאת סמדר מלכה

תתחילו בקטן – נסו להחליף את התנוחה המוכרת והנוחה באחת חדשה.. זה דורש מעט אומץ אך זו דרך נפלאה לגלות על עצמכם דברים חדשים. לא יודעים מאיפה להתחיל? נסו את הספר -הקאמה סוטרה – 64 תנוחות לקיום יחסי מין- בטוח אחת מהן תתאים לכם או תעניין אתכם.

 4play1 

דברו על זה

לדבר בכנות על הדברים שמעצבנים אתכם ולא לעשות עניין מהדברים הקטנים. תתפלאו אבל שיתוף, פתיחות ושיחה על סקס זו דרך מצוינת למין נהדר. טיפ קטן: קחו שמיכה וצאו לטבע- גם ספסל מול הים נחשב.

 4play2

הומור

טוב ובריא לצחוק גם במהלך סקס- צחוק יכול להיות כייפי ומשחרר עכבות. תכניסו קצת הומור למיטה עם חומרי סיכוך בטעמים, מדבקות לפטמות או כיסוי סאטן לעיניים.

משחקי תפקידים

משחקים ארוטיים הם דרך מצוינת לשבור שגרה ולהוריד מאיתנו את הלחץ, החששות והמבוכה… זוהי גם דרך נעימה לשינוי ה"תפריט" המוכר. הכינו משחק קופסא ובה משימות שובבות- אולי תקבלו רעיונות שלא חשבתם עליהם כלל…

לקבל (או להעניק) עיסוי

פנו את הזמן כדי לגעת אחד בשני, זוהי דרך נפלאה לחמם את הגוף והנפש. התחילו במשחק זוגי- הקדישו לחילופין 2 דקות לכל איזור לפי בחירת בן/ בת הזוג זה כבר ילהיט את העניינים. (זה הזמן לנצל את עיסוי הרגליים שחלמתם עליו מהבוקר) וכמובן אל תשכחו את השמן עיסוי- בחרו באחד איכותי שמעורר מבחינה חושנית.

לסיכום: הכי חשוב תהינו מהתהליך- אל תשאירו את המיניות ליד המיטה. תהינו, תדברו, תצחקו, תשחקו ותעסו- זה כבר יעלה לכם את הדופק.

שאלות נוספות? מוזמנים לפנות אלינו בעמוד הפייסבוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*