המדריך למאהב המושלם

המדריך למאהב המושלם

"כולנו שואפים לאינטימיות וסיפוק בחיי המין והמיניות והם פן בלתי נפרד מהיותנו בני אדםלמרות זאת אנו לא מגיעים לעולם הזה מצויידים במדריך הפעלה "עשה ואל תעשה בחיי המין שלך". היות ומיניות ויחסים שזורים בחיי כל אחד ואחת מאיתנו, חשוב לתת לה מקום מרכזי.

אני סמדר מלכה מבעלי החנות 4playצעצועים שגדולים אוהביםאתן במה לכל מה שחשוב לדעת בחיי המין שלנו: טיפים, עצות ומידע לחיים מספקים יותר.

מאהב טוב הוא גבר שאוהב נשיםשיודע לתת להן להרגיש נחשקותאצל נשים עסוקות החשק המיני הוא לא טבעי והוא תלוי מאוד בהשקעה של הגבר כלפיה ולכן תפקידך לדעת שהמשחק המקדים מתחיל מהבוקרבקיצור גבר אם תשקיע – לה יהיה יותר חשקלמה? כי אשה משייכת רומנטיקה לסקס (הוליווד שיבשה אותנו…)

Sexy lingerie, shoes and a white rose on a retro chair.

האם ידעתם שרוב הסקרים שנעשו בנושא מסיקים שנשים נהנות מקריאה של ספר טוב או משופינג (פלא שפותחים כל יום מתחם קניות חדש!) בעוד ש 95% מהגברים נהנים לפני הכל מיחסימין

אז רגע לפני שאתה ממשיך בעיסוקיך (הכה חשובים!) הנה לך כמה עצות למען המטרה הנעלה הזו

אל תשכח את הדברים הבסיסיים:

חג האהבה, יום הולדת, יום נישואין וכל אירוע שחשוב העיקר שתזכיר לה שאתה אוהב אותה.

תביא פרח, אולי שוקולד, דווקא ביום לא שגרתי וקבועאתה כבר יודע מה היא אוהבת

תתעניין בה:

קום בבוקר, תפרגן לה, תחמיא, שים לב למה היא לובשת (אנחנו הראשונות להודות שאנחנו סאקר של מחמאות),

תשאיר לה פתק, תן לה נשיקה, תסמס הודעה רומנטית ואל תשמור את המשפטים הרומנטיים רק למועדים מיוחדיםעדיין לא קרה שגבר אמר "אני אוהב אותך" ומת שנייה אחרי כתוצאה מכך.

תפנה זמן:

איזו שעה שעתיים רק בשבילה, תזמין אותה לשבת קרוב אליך. מזוג שתי כוסות יין ותן לה לספר איך עבר עליה היום. תקבע איתה פגישה כמו פעם כשהייתם מאהבים (ואל תגיד שאין לך זמןיש לך 1440 דקות כאלו ביממהספרנו!). נכון גברים לא אוהבים הפתעות אבל אנחנו הנשים מתות עליהן.

תשנה גישה:

אל תיקח את יחסי המין כמובנים מאליו, אין דבר שמכבה את התשוקה יותר מגבר שחוזר שוב ושוב על אותם מהלכים (שעובדים, כן) אך לא מעז לנסות דברים דברים חדשים.

מאהב מושלם יפתיע מידי פעם בתנוחה חדשה, יוסיף צעצוע קטן לחימום, יבחר לוקיישן חדש ומעניין לסקס או יתבל אותו בג'ל לקיק מתחמם.

תזרום עם הפנטזיות המיניות שלה

פנטזיות הן לא רק מנת חלקם של הגבריםנשים מסתבר הן מומחיות לא קטנות לפנטזיות מהסוג האירוטי והן מחכות שהגבר שלהן יממש עמן את הפנטזיות.

תתחיל להיות קשוב אליה ולדברים שאתה יכול ליישם כדי לספק אותהמשחקי תפקידים,תחפושות, הלבשה תחתונה סקסית, אזיקים, כיסוי עינייםכל זה רק חלק מההיצע הגדול להתחיל.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*