חלום הגביע חי ובועט: מ.ס אשדוד ברבע הגמר

חלום הגביע חי ובועט: מ.ס אשדוד ברבע הגמר

זה כבר היה קרוב להיות אחת מההפתעות הרבות של גביע המדינה. קרוב, אבל לא מספיק.
מ.ס אשדוד כבר הייתה בפיגור ביתי אמש(רביעי) לביתר תל אביב\רמלה התוססת והצעירה מליגת המשנה, לאחר שעדן שרם העלה בדקה ה45 את האורחת בכחול, אך שער עצמי של הבלם אושר עבו בחצי השני , שגם הציל גול בטוח בהארכה לאחר מכן, שלח את המשחק לחצי שעה נוספת , משם לפנדלים ומשם ל-וי הניצחון והעלייה לשלב רבע הגמר עבור הקבוצה מעיר הנמל הדרומית.

עם לא מעט חוסרים וקשיים נאלץ רוני אוואט להתמודד במשחק אתמול. פציעות של רועי בקל,תום מונד,בן זקן והשעיה של דין דוד החלוץ. תוסיפו לזה את גדי קינדה שעלה כמחליף בשלב מוקדם לשחק, למרות שלא היה כשיר ב100 אחוז, ואפשר להבין את הקושי שאיתו המשחק התפתח עבור הקבוצה מליגת העל.
בשורה התחתונה והמשמחת, מ.ס אשדוד שידועה כקבוצת גביע טיפוסית, מעפילה לשלב רבע הגמר, ותקווה אולי בין היתר לקבל קבוצה נוספת מליגת המשנה, למעשה היחידה שנותרה משם, את האורדונים מהפועל רמת גן.

msa_pnimi

רוני אוואט לא הסתיר את ההרגשה הטובה של העפלה לשלב הבא " מרוצה שעלינו שלב, למרות שהדרך לא הייתה טובה. יש את הקלישאה שאומרת בגביע שצריך לעבור שלב. כנראה שאנחנו רגילים לעשות את זה קשה, כי גם באיכסל עברו אחרי 120 דקות. לא שיחקנו טוב היום, רק לפני שלושה ימים שיחקנו בליגה, עוד שלושה ימים יש עוד משחק. גאה בשחקנים שלי והקרדיט לג'רפי".
לגבי המקרה עם גדי קינדה, שהעיף באמצע התקפה את הכדור החוצה, אמר אוואט " אני חוזר ואומר. הדבר הזה הוא ארוע חריג שנצטרך לטפל בו במסגרת המועדון. זה מתווסף לשני המקרים הקודמים עם דין ואור. הם חברה צעירים ויש עליהם לחץ".

" אנחנו אוהבים כנראה למשוך את הגביע להארכות. הדרך פחות משנה והעיקר כמו שאומרים הוא התוצאה הסופית. מקויים להביא תואר ראשון לקבוצה הזאת"
כך סיכם שוער הקבוצה יואב ג'רפי, שהיה אחד מגיבורי העפלה של אשדוד הערב.

מאידך המאמן המפסיד, עמיר תורג'מן נשמע מבואס בסיום " מאכזב, שיחקנו טוב והגענו למצבים. אשדוד קבוצה טובה מליגת העל, אבל בסך הכל אני יוצא מאוד גאה בבחורים שלי על הדרך ששיחקנו. פנדלים זה עניין של לפה או לשם. המטרה היא להתרכז כעת בליגה".

תורג'מן שגדל בעיר אשדוד ושיתף פעולה לא מעט שנים כשחקן עם מאמנו מנגד על הקווים, רוני אוואט, התייחס גם לאיחוד המחודש " חבל שלא שיחקנו אחד על אחד, הייתי נותן לו בין הרגליים ומכניס שער. וברצינות, אני מקווה שאשדוד ומכבי תל אביב, שני מועדונים שיקרים לליבי ייפגשו בגמר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*