ח"כ תא"ל מיל' מירי רגב הגיעה לביקור רשמי בנמל אשדוד

ח"כ תא"ל מיל' מירי רגב הגיעה לביקור רשמי בנמל אשדוד

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ תא"ל מיל' מירי רגב, לביקור רשמי בנמל אשדוד, במטרה לסייר ולראות מקרוב את ההתקדמות בפעילות ובפרויקטי התשתיות בנמל. השרה רגב סיירה בנמל יחד עם מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן, יו"ר נמל אשדוד, שאול שניידר, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל, אלי בר יוסף, יו"ר נמלי ישראל עוזי יצחקי ובכירים נוספים.
במהלך הסיור הציג יו"ר הנמל לשרה את אתגרי התחרות בעולם הנמלים והישגי נמל אשדוד מהתקופה האחרונה, נערך סיור ברציפי הנמל, כולל עורף רציף 21 אשר נפתח לאחרונה, ובנוסף, השרה קיבלה סקירה על הטכנולוגיות החדשות בנמל. לאחר מכן, התקיים דיון מקצועי עם ראשי החברה בנושא הנמל, בו הוצגה האסטרטגיה העסקית, לרבות התוכנית העתידית להמשך הפיתוח.

לדברי שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ תא"ל מיל' מירי רגב: "התחרות בנמלי הים מאפשרת לנו לשבור שיאים ולקלוט כאן בישראל את אוניות המטענים הגדולות ביותר בעולם. בזכות הגעת המגה-אוניות תעריפי ההובלה הימית לישראל וממנה נחתכים ונמצאים בירידה, מה שמאפשר בסופו של דבר למשק הישראלי להיות יותר תחרותי בייצוא וגם בייבוא. אחרי שנים רבות שבהן נטען כי נמלי הים בישראל הם הגורם הראשון ליוקר המחייה, שינינו את המשוואה, כיום נמלי הים התחרותיים תורמים להפחתת יוקר המחיה בישראל, וכפי שאני תמיד אומרת, העובדים הם הפתרון ולא הבעיה. ואני שמחה שגיליתי מערכת אשר עובדת בתיאום וביחד על מנת לשפר את השירות לאזרח ולהוריד את יוקר המחיה ".

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן אמר:

עגינת אוניית המכולות הענקית " ניקולה מאסטרו" היום בנמל הדרום היא איתות לעולם הספנות על התחרות החיובית ועל מוכנות כלל נמלי אשדוד לפקידתן של אוניות בסדרי גודל אלה. אוניות אשר יכולות כעת לקבל שירותים מקצועיים במיטב התשתיות, הן בנמל הדרום והן ברציפי חברת נמל אשדוד, אשר סיימו לאחרונה שדרוג לקבלת אוניות הענק. התרשמתי בביקורי היום בנמל אשדוד מהערכות לתחרות של הנמל ומיעדיו בתחום העסקי והשירותי. משרד התחבורה יעשה את המיטב כדי לאפשר לנמל אשדוד, שהינו הנמל הממשלתי היחיד בישראל להתחרות עם הנמלים הפרטיים ולהמשיך לשגשג.״

* שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד*: " אני מבקש להודות בשם הדירקטוריון, ההנהלה ועובדי החברה, על הביקור הפורה של השרה ועל התמיכה המתמדת בנמל, זאת על מנת להבטיח את המשך שגשוגו של הנמל, שהינו הנמל הממשלתי היחיד בישראל תוך חיזוק עוצמתו של הנמל."

אלי בר יוסף, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל, אמר: "שמחנו לארח את כבוד השרה בנמל אשדוד, הנמל של ישראל. הנהלת הנמל שמחה לשתף פעולה עם משרד התחבורה על מנת להמשיך ולפתח את נמל אשדוד ולהמשיך ולהשתפר למען הלקוחות ולטובת המשק הישראלי."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*