נמל אשדוד הוא תשתית לאומית קריטית בו עוברים 40% מהסחר הישראלי

נמל אשדוד הוא תשתית לאומית קריטית בו עוברים 40% מהסחר הישראלי

שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד בוועידת תחזיות לשנת 2024: נמל אשדוד הוא תשתית לאומית קריטית בו עוברים 40% מהסחר הישראלי

שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, השתתף בוועידת התחזיות לשנת 2024 אשר היתה הפעם שונה מקודמותיה. בכירים ומומחים בתחומי מדיניות, בטחון כלכלה ועסקים נפגשו וניתחו יחד את המשבר הקשה ביותר בתולדות המדינה והעלו רעיונות והצעות איך ממשיכים מכאן לעתיד טוב יותר.

שאול שניידר השתתף בפאנל תשתיות לאומיות: ניהול חברות חיוניות בזמן מלחמה, לצידם של דינה בן טל גננסיה מנכ"לית אל על, עמית לנג, מנכ"ל מקורות ובהנחיית עמיר קורץ, כתב כלכליסט.
בפאנל אמר: "נמל אשדוד אחראי ל-40% מהסחר. הנמל הוא תשתית לאומית קריטית, כאשר אנחנו מתחילת המלחמה שומרים על רציפות תפקודית, כדי לאפשר זרימת סחורות למשק הישראלי ולאפשר להמשיך ולהניע את הכלכלה. אנחנו מתמודדים עם עובדים שפונו מבתיהם ועם עובדים בצו 8, אבל אצלנו העבודה חייבת להמשיך כחלק מהמאמץ הלאומי."

על איום החות'ים אמר שניידר: "אנחנו מדברים על האיום החות'י אבל זאת איראן. ההשפעה מתבטאת במספר אוניות שמאריכות את ההפלגה שלהן וישנן מספר אוניות שהחליטו לדלג על הנמל ולהגיע לחיפה.
אנחנו בנמל אשדוד ערוכים בימים אלו לקבל את כל הסחורות הדרושות לישראל במקרה של מלחמה בצפון או כאלה שיופנו אלינו מנמל אילת"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*