חיפוש עבודה דרך חברות כוח אדם מקצר את התהליך

חיפוש עבודה דרך חברות כוח אדם מקצר את התהליך

כשמחפשים עובדים יש מקום אחד שבו מרוכזים כל כוח האדם המקצועי שאתם זקוקים לו וכל פקידי ההשמה שיכולים לאתר ולמיין אותם לצורכיכם. בחברת השמה מקצועית וותיקה כמו תיגבור אתם יכולים למצוא עובדים בכמה קטגוריות מבוקשות כמו אדמיניסטרציה, טכנולוגיה, שמירה ואבטחה וסיעוד שכבר עוברים תהליכי מיון ואיתור כדי למצוא את הטובים ביותר ולהכווין אותם למשרות המתאימות להם ביותר. כך שגם מעסיקים מרוויחים המון מכך שחברת השמה יכולה לספק להם את העובדים הזמניים או הקבועים, באאוטסורסינג או בהעסקה ישירה, לכל מטרה שמשרתת אותם. זהו היתרון הגדול ביותר של חברה כזאת שמרכזת במאגר העובדים שלה כל כך הרבה כוח אדם מיומן וכשיר לכל משרה שנדרשת כיום במשק.

יתרונות גם למעסיקים בהעסקת חברות כוח אדם

מעסיקים שיודעים שאין להם זמן או יכולת להתחיל בחיפושים אחר עובדים מיומנים ולסנן אותם דרך כל הפגישות והמבחנים שנדרשים לכך, הם אלה שמפיקים את התועלת הרבה ביותר מכך שיש עובדי השמה מיומנים שכבר יודעים לזהות את העובדים המתאימים ביותר להם או לכל משרה פנויה שמגיעה אליהם. זה נכון בעיקר למי שזקוק לשלבי מיון רבים כמו עובדי הייטק ומשרות בכירות בתחום האדמיניסטרציה. יתרון נוסף הוא בגיוס מהיר של עובדים לפרויקטים מידיים ועתירי כוח אדם שמחייבים העסקה זמנית ולא קבועה וללא הליכי מיון רבים שמבזבזים משאבים ועוזרים לכם להתנהל ביעילות ולחסוך בעלויות. בפרויקטים כאלה אתם מקבלים את העובדים הטובים ביותר שיש מכל המאגר הגדול של החברה, עובדים שהם מיומנים ומנוסים מספיק להיכנס לעומקה של כל עבודה ולהסתגל במהירות לכל תנאי פרויקט כדי לספק שירות מיטבי לכל מעסיק.

עובדים זמניים, קבועים ואאוטסורסינג

היתרון הגדול של חברות כוח אדם למועסקים הוא, מלבד מציאת עבודה כמובן, שהיא מוצאת לכם עבודה ותעסוקה שמתאימה לכישורים שלכם במדויק וגם למצבכם האישי. עובדים שרוצים לעבוד לתקופות קצרות או ללא העסקה קבועה וישירה כדי לשמור על גמישות, או עובדים שזמינים רק לתקופה של פרויקטים קצובים בזמן מראש, או עובדים שרוצים להחליף עבודות כי הם מיומנים בכמה מקצועות. כל אלה יכולים למצוא פתרונות תעסוקה מושלמים במאגר כוח האדם של תיגבור משום שאפשר לשלוח אותם לכל מקום ולכל מעסיק והם מקבלים הרבה יותר הזדמנויות והצעות עבודה.

השמה לכל מצב בחיים

שינויים בחיים יכולים לקרות לכל אחד ולא פעם קורה שהם מלווים באובדן מקום עבודה. לכל מי שמחפש עבודה אבל מתקשה למצוא מקום קבוע, חברת השמה היא הפתרון הנוח והנכון ביותר לגמישות כזאת משום שרק שם יימצאו מגוון עבודות שיתאימו לנתוניו. כמו כן, חברת השמה יכולה להיות המקום הנכון ביותר בשביל כל מי שנמצא בין עבודות או בלימודים ורוצה לצבור עוד ניסיון והיכרות עם תחומים אחרים או בתחום העיקרי שלו ולא רוצה שיירשם לו בקורות החיים שלא מצא עבודה בגלל אבטלה, ובגלל שינויים במצב האישי.

חברת תיגבור  – עובדת בשבילכם

חברת תיגבור מקבוצת תיגבור היא חברת השמה ותיקה שכבר עשרות שנים מאתרת וממיינת עובדים למגוון גדול של משרות ופרויקטים בכמה תחומים עיקריים, לחברות המובילות במשק. החברה מציעה מאגר כוח אדם מיומן בתחומים כמו סיעוד, אבטחה ומיגון, משאבי אנוש, טכנולוגיה ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*