חול המועד באשדוד – ציפינו ליותר!

חול המועד באשדוד – ציפינו ליותר!

אחרי שהעיר החמישית בגודלה הושבתה מאירועים משמעותיים בסוכות הקודם ובפורים האחרון ולמרות הביקורת שהושמעה בכל אמצעי תקשורת אפשרי העיר החמישית בגודלה, כזו שזוכה בפרסים על ניהול כספי ואיזון כלכלי ממש מצליחה לרגש את התושבים עם אירועי האביב. יומיים דחוסים בפארק אתגרים זה מה שיש לעיר להציע, הלוקיישן שנבחר (לא בקפידה) הוא נחל לכיש, לא בדיוק המקום הכי נגיש באשדוד ועם יכולת קיבולת של אולי עשירית מקהל היעד מעלה שאלות תמוהות לגבי מהותו האמיתית של פארק אשדוד ים בו הושקעו מליונים רבים ואינו זוכה ליוקרה לה הוקם. ככל הנראה גם השנה יהפוך הפארק לנחלת המגזר החרדי שיעלה על אוטובוסים אלפים מהקהילה שיצבעו את הפארק רחב הידיים.

גם השנה ילדי אשדוד ידחסו למשך יומיים בשיטת ״כל הקודם זוכה״ בפארק לכיש, מזג האוויר מנבא עלייה בטמפרטורות מה שיבשר ככל הנראה על עליה במפלס העצבים של ההורים, כל זאת כדי להצטופף ולצפות בסבא טוביה הנדוש ואורנה דץ שאיך לומר… לא בשיא הקריירה. בנוסף סדנאות ומתחם אקולוגי שאין ספק שהילדים יעופו עליהן.

אה, ויש את רוב רוי למי שלא מכיר, הוא זה שייקח את ילדיכם להרפתקאה עוצרת נשימה. אז קחו אוויר.

נאלץ לחכות ליום העצמאות בכדי לראות אם השבלונה השנתית תכה בנו גם השנה בשדרות הרצל או האם מישהו בעיריית אשדוד קם שעה קודם כדי לנסות ולתכנן לנו חג שעדיין לא חגגנו, ניחוש שלי? חפשו את יורם סוויסה בבמה המרכזית.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*