חוזרים להתרכז בליגה: אדומים אשדוד הודחו מגביע המדינה

חוזרים להתרכז בליגה: אדומים אשדוד הודחו מגביע המדינה

הרבה תקוות, חלומות וציפיות נשאו עימם אוהדי ה"אדומים" אשדוד הרבים שנסעו על מנת להכניס רוח ניצחון בקרב שחקני קבוצתם האהובה. אך בסופו של דבר הקבוצה מליגה ג' מרכז, שיצאה למשחק החוץ הקשה מול מכבי קביליו יפו מליגה א' דרום, חזרה הביתה עם הפסד 2-0, והסית את עיקר המאמץ אל משחקי הליגה, במטרה הברורה-עלייה לליגה ב' בסוף העונה.

למרות פערי הרמות בין הליגות השונות,אדומים אשדוד לא עלו עם חשש להתמודדות במגרש בחולון, אך הניסיון של קבוצת האוהדים המיתולוגית של יפו, הביא אותם לכיבוש שער ראשון בדקה ה-33 כשהקשר אביחי ממן אשר גדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, העלה את המארחת ל-1-0, אחרי טעות קשה של השוער מתן סילברה. כך גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה. גם בחצי השני השליטה הייתה מאוזנת בין שתי הקבוצות, אך הדקה ה-56 אסף מדר קבע את השער השני לזכות קביליו יפו, לאחר אי הבנה בין שני בלמי האדומים, אסף מדר ניצל זאת והעניק את השער שקבע גם את תוצאת המשחק, 2-0 ליפו בסיום, כשבתווך שבין שני השערים, האדומים הגיעו למצב של מאה אחוז גול של לישיי ביטון, כשאם הכדור אכן היה נכנס,המשחק היה אולי הולך לכיוון אחר.

לסיכום מכבי יפו עולה לשלב הבא, האדומים אשדוד למרות ההפסד לא יוצאים עם הרגשה רעה, להhפך.

בקבוצה מגדירים את המשחק הזה כניצחון, ניצחון של האוהדים. בסיום המשחק שירה גדולה של אוהדי הקבוצה עם השחקנים, התלוותה עם מחיאות כפיים של אוהדי יפו. וגם האדומים כבר יודעים שהמטרה המרכזית היא עליית הליגה בסיום העונה,כשבעוד שבוע האדומים ישחקו את משחקם השלישי במסגרת הליגה, בבית מול  עירוני לוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*