חוגגים ברית מילה? אל תשכחו לצלם

חוגגים ברית מילה? אל תשכחו לצלם

ברית לבן שלכם הוא אירוע מרגש שמקשר את החוויה של המשפחתיות והקהילה יחד עם מסורת יהודית. יום מיוחד להורים ולמשפחה הקרובה, אליו נהוג להזמין חברים קרובים וחברים לעבודה. החיסרון היחיד בתכנון ברית הוא שכפי דרכו של הטבע בעולם, לא ניתן לחזות מתי בדיוק האירוע יתרחש, ולכן הכל מתוכנן ברגע האחרון. מרגע הלידה, לזוג יש שמונה ימים בלבד לסכם את כל התוכניות לאירוע הברית ולהוציא אותן לפועל. דווקא בגלל מגבלות הזמן, מגנטים לאירועים הם כל כך פופולריים בחגיגות ברית – שימוש בצלם מגנטים מגדיל את החוויה והחגיגה מבלי יותר מחשבה – אין אחד או אחת שלא אוהבים להצטלם ולקבל את התמונה שלהם למזכרת, לתלייה על המקרר, דלת או במשרד.

עדיין מתלבטים?

במקרה של מגנטים, אין  מה להסס. ללא ספק, מגנטים לאירועים היא דרך קלה, משתלמת ומהנה להכניס אטרקציה לאירוע. גם אם אתם לא משתגעים על חגיגה גדולה או חגיגה באולם ובוחרים מסעדה או חצר בית לאירוע, צלם מגנטים יכול להכניס כיף לחוויה, במיוחד אם יש משפחות וצעירים נלהבים. ימים אחרי הלידה הם תמיד מתישים, בחרו באטרקציה שאתם כבר יודעים שהיא בטוחה ומפנקת – ההתלהבות וההתרגשות מהמגנטים עובדת כל פעם מחדש, בכל אירוע.

החלטתם כבר על שירותי מגנטים לאירוע?

עכשיו הכניסו עיצוב ייחודי והתאימו את המגנטים לברית. חלק מהכיף של המגנטים הוא ההתאמה האישית בין האירוע והחוגגים לאורחים. מה למשל ניתן לעשות כדי להתאים את המגנט לחגיגה?

אם תכניסו את צלם המגנטים לאחר טקס הברית עצמו בו מכריזים על שם העולל, ניתן להדפיס את שם הבן החדש על המגנט ובכך להכניס עוד אלמנט חגיגי לעיצוב.

אתם יכולים להדפיס תמונה שלכם מחזיקים את התינוק הטרי או תמונה שלכם יחד כדי להכניס נופך אישי למגנטים.

מה לבדוק לפני האירוע?

לאחר שבחרתם שירותי מגנטים לאירועים, שמרו על כללים אלו ותהיו מרוצים כל פעם מחדש:

וודאו שאתם עובדים עם מקצוענים: בדקו את האתר של הצלמים, את הביקורות על השירות והרקורד שלו ואל תתביישו לבקש המלצות מאחרים לגבי חברה מסוימת. חברה עם קבלות תשמח לספק לכם כמה שיותר פרטים ודוגמאות.

בקשו הצעות מחיר מפורטות: גם בבחירת מגנטים לאירוע חשוב להקפיד על הפרטים הקטנים. שאלו את השאלות האלו לפני האירוע ולא תתאכזבו – כמה מגנטים אתם רוצים וכמה אתם מחויבים לקבל ביום האירוע? כמה צוותים יהיו באירוע ואיך הם מתפזרים, אם בכלל? האם ניתן לקבל תיעוד מתחילת האירוע עד סופו ולא רק צילום של הרוקדים? לעומת זאת, האם אתם מעוניינים בחבילה מוגבלת או מצומצמת, האם יש התאמות אישיות? עדיף לשאול כל השאלות מראש ולעולם לא להיתקל בבעיות  או אי-הבנות ביום האירוע עצמו. התרכזו בחגיגה ותיהנו מהחוויה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*