זה יגמר במלחמת אחים

זה יגמר במלחמת אחים

החוט הדק שמחזיק את הסטטוס קוו הכל כך שברירי שקיים באשדוד מהול גם בחומר דליק, דליק מאוד. בתנאים הקיימים כל סטיה מהווה ניצוץ שיכול להבעיר את השטח, ניסיון כזה קרה בשבת האחרונה, קבוצה של כ-15 חרדים הצליחה לייצר ניצוץ ראשון כשהחליטה לצעוק אל רכבים ברובע ג׳ בשבת האחרונה "שבת היום״, לא היה צריך יותר מצילום וידאו של האירוע כדי להוליד אירוע נוסף, הפעם מהצד השני.

קבוצה מהמגזר החילוני פתחה אירוע בפייסבוק שעונה לשם ״מסיבת סיום הסטטוס-קוו חרדים חילונים אשדוד״ שעל פי תיאור האירוע מתוכננת מסיבה רועשת בשבת הקרובה, לא שאני רואה את המשטרה נשארת אדישה לאירוע ולא ממש מאמין שזה באמת יצא לפועל, אבל במצב הדליק כולם נעמדים כבר על הרגליים, אולי בצדק, כי בישראל כמו בישראל ובאשדוד כמו באשדוד עד שלא נדלק אור אדום איש לא מעלה על דעתו שהמצב הנוכחי הוא הכל, חוץ מסטטוס קוו.

קאבר

כותרת עמוד האירוע

גם אם יעצר האירוע ולא יצא אל הפועל לא צריך להיות נביא כדי לנחש שלא נאמרה פה המילה האחרונה, כשאין מנהיגות לציבורים או כשהיא אולי קיימת אך בוחרת לא לדבר באופן פתוח על התפוח האדמה הלוהט זה משאיר את ההובלה לפעילים משני המחנות, אלה צועקים שבת היום ב״ביג פאשן״ ואלה מתכננים מסיבת ירח במגרש הביתי, בהר הבית האשדודי, רובע ז׳. אם יצא לפועל אירוע מסוג זה אתם בוודאי מבינים שמדובר באירוע רב נפגעים וזה רק לחימום.

פוסט

הפוסט המדובר שקורא להפגנה

אז עד שמישהו יחליט שם למעלה לפרוס את התפוח אדמה הלוהט לפרוסות, להבין מה יש בתוכו ששומר עם חום ולא מצליח להתקרר, המשטרה תתחיל בפיענוח שמות המארגנים וככל הנראה תמנע את האירוע הקרוב, זה סקסי לשים שעון עם ספירה לאחור אבל מי שנכנס לעובי הקורה מבין שהמרחק בין האידאולגיות כל כך רחוק, ואם לא יתבצע מהלך יצירתי בסוף זה יצליח, לאחד הצדדים, לא משנה איזה, כי בכל מקרה כולם יצאו פה מופסדים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*