ותיקים בעבודה – קורס הכרת המחשב לגיל השלישי

ותיקים בעבודה – קורס הכרת המחשב לגיל השלישי

אזרחים ותיקים רבים מחפשים את דרכם חזרה לשוק התעסוקה מסיבות שונות אלא שיש לפעמים חסמים טכניים שמונעים מהם לנצל את הידע והניסיון שלהם בצורה יעילה. לפעמים מדוב בשיטות עבודה חדשניות שכבר לא מתאימות להלך מחשבה ישן, ואז צריך פשוט להתאים את עצמכם למנטליות העכשווית כדי להשתלב בעבודה וזה דורש מוטיבציה עצמית ומאמץ קל. לעומת זאת, יש סיבות שקל יותר לטפל בהן כמו חוסר ידע במחשוב ובטכנולוגיות מסוימות שמחייבות לימוד של כמה שיעורים ותרגול עצמי כדי להשתלב. תגבור ותיקים מציעה לאזרחים ותיקים בעבודה קורס הכרת המחשב לגיל השלישי כדי להדביק פערים וכדי לעודד אותם לתרגל ולמצוא עבודה גם בתחומים שבהם לא חשבו שהם יכולים להשתלב.

אוריינות דיגיטלית וטכנולוגית

בעידן שבו ילדים לומדים בעזרת מחשבים והם מפתחים באופן טבעי אוריינות דיגיטלית כחלק בלתי נפרד מהמיומנויות היומיות שלהם, קשה למבוגרים שלא גדלו עם מסך ומקלדת בקצה האצבעות להבין את התפעול של מכשירים רבים שמבוססים על מחשב. הם נרתעים לא פעם מהגשת מועמדות לעבודה כלשהי רק מהחשש שיש שם דרישה להשתמש במחשב או בתוכנות שהם לא מכירים, או רק משום שאינם שולטים במחשב ומתביישים לשאול. תיגבור ותיקים משתתף בתכנית ותיקים בעבודה בדיוק למטרה זו – לנטרל את המרכיב הזה מתכנית החזרה לעבודה ולהפוך את החיסרון ליתרון – ללמוד בצורה מסודרת מיומנויות מחשב ולשאול כל מה שרציתם לשאול על כך.

כיצד קורס הכרת המחשב לגיל השלישי עוזר לכם?

קורס הכרת המחשב לגיל השלישי הוא אמנם התחלה טובה שיכולה להוסיף ידע ולהכיר למבוגרים את כל סודות השימוש במחשב כדי שיפתחו גם הם מיומנויות אלה, אולם יש לו יתרונות נוספים. זה אמנם אפשרי ללמידה אבל כאן הקורס מותאם לאזרחים ותיקים בעבודה גם מבחינת ההבנה לכושר ההסתגלות שלהם לכך. כלומר, הקורס מתנהל בקצב ובמתכונת שמתאימה לאנשים שאינם מיומנים בשימוש במחשב על צורותיו השונות ולכן גם יש יותר סיכוי ללמוד. הרי אחת הבעיות של אנשים שאינם בקיאים במחשב הוא לא רק לשלוט בפונקציות בסיסיות אלא גם חוסר ביטחון מובנה שגורם להם להירתע מלשאול שאלות כשהם לא מבינים פרט מסוים. הקורס מתאים לכל מי שזקוק לתגבור, תרתי משמע, של יכולות תפעול של מחשבים ולכן לא תהיה לכם בעיה לעצור את השיעור כדי לברר נושאים מסוימים, להתקדם בקצב שלכם ולוודא שאתם מבינים כל הסבר ומצליחים ליישם את החומר הנלמד.

ללמוד על רשתות חברתיות

אחד היתרונות של קורס הכרת מחשב לגיל השלישי הוא שהקורס פותח לפניכם גם את האפשרות להשתמש ברשתות החברתיות ושם אפשר למצוא לא רק חברים כי אם גם עבודה ותעסוקה מכל סוג. ברגע שרואים שאתם יכולים להשתמש ברשתות חברתיות מבינים שאתם שולטים במיומנויות בסיסיות ויש לכם יותר סיכוי למצוא מעסיק שירצה לתת לכם הזדמנות ולהעסיק אתכם בתפקיד מתאים.

תגבור ותיקים לשירותכם

תכנית ותיקים בעבודה מופעלת על ידי חברת תיגבור ותיקים מטעם המשרד לשוויון חברתי והיא מבוססת על תשתית חברת תיגבור הוותיקה. תכנית זו מטפלת לא רק בהקניית מיומנויות וידע רלוונטי למחפשי עבודה בגיל השלישי אלא גם בהשמה ובסיוע במציאת עבודה, דרך ליווי אישי של כל מועמד.

לאתר ותיקים בעבודה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*