וירג'יני חמיאס חוברת להלן גלבר

וירג'יני חמיאס חוברת להלן גלבר

וירג'יני חמיאס לשעבר חברה ברשימת הלביאות למועצת העיר מצטרפת לרשימתה של המועמדת לראשות העיר עורכת הדין הלן גלבר ותשמש כראשת מטה הצרפתים במטה הבחירות שלה.

חיזוק נוסף לרשימה למועצת העיר של המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר. אחת הדמויות המוכרות והמוערכות בקהילה הצרפתית וירג'יני חמיאס שהייתה חברה ברשימה למועצת העיר בסיעת "הלביאות", מצטרפת לרשימתה של גלבר ותהיה אחראית על תחום הצרפתים במטה הבחירות שלה. גלבר נחשבת לאהודה מאוד בקרב ציבור הצרפתים ולפני כשבועיים אף הוזמנה לאירוע של הקהילה הפרנקופונית ביד לבנים בעיר והתקבלה בחום רב.

חמיאס ( 43) נשואה ואם לשניים פעילה חברתית בולטת בקרב הקהילה הצרפתית. בפעילותה הציבורית מסייעת חמיאס לרבים מבני הקהילה להשתלב בישראל, ומנצלת את קשריה כדי לסייע להם בהתאקלמות מבחינת בירוקרטיה, מציאת עבודה, בבעיות אישיות, בסיוע מול הרשויות ועוד.

"אני מאוד מאמינה בהלן ובדרך שלה" התייחסה חמיאס לנושא. "אני עוזרת להרבה אנשים והתחברתי להלן ש-15 שנה משרתת את כלל הציבור באשדוד על כל גווניו, מסייעת לכל אחד, והיא שליחת ציבור אמיתית. אני בטוחה שהיא תדע לתת מקום לצרכים של הקהילה הצרפתית באשדוד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*