הצלחות יוקרתיות נוספות לשייטי אשדו

הצלחות יוקרתיות נוספות לשייטי אשדו

את ההישגים האלה לא ניתן להפסיק…

זה כבר נראה מובן מאליו… כמעט והתרגלנו להישגיהם של השייטים המבטיחים (ומקיימים!!) המובחרים מבית היוצר של המועדון הימי העירוני. אבל במציאות זהו מאבק תמידי מלווה באימונים מייגעים ובהרבה נחישות. זאת הנוסחה שבעטיה שוב זכו שייטי אשדוד להרבה יוקרה.

בסופ"ש האחרון נערכה בגינוסר שעל שפת הכנרת, תחרות המבחן האחרונה לעונה זאת. כ-200 שייטים מכל מועדוני השייט במדינה נטלו חלק בשיוטים השונים ובדגמים המשתתפים.

שייטי המועדון העירוני,שבו משקיעה רשות הספורט רבות בכל התחומים, וההיבטים, לא אכזבו גם הפעם וחזרו הביתה עם מטען כבד ויקר של מדליות והישגים:

– בדגם "אופטימיסט בינלאומי" זכה עומרי פירוז במקום ה-1

– בדגם "אופטימיסט ירוק" לבנות זכתה יהב פירוז במקום ה-1

– בדגם "לייזר רדיאל" לבנים זכה עומר גולני במקום ה-2

אך אלה לא היו כל ההישגים.

כתוצאה מההישגים והתוצאות, נבחרו שייטי הלייזר רדיאל, עומר גולני ורועי יוחאי לייצג את נבחרת ישראל וישתתפו באליפות אירופה שתיערך בפורטוגל.

השייט עומר פירוז הבטיח אף הוא את מקומו בסגל נבחרת ישראל, ויסע עימה לאליפות אירופה שתתקיים באנגליה, כדי להתחרות בדגם האופטימיסט.

ולא רק שייטים מצטיינים יש לנו.

גם המאמן המקומי בדגם האופטימיסט אשר פרג', נבחר לשמש כמאמן הנבחרת ויצא אף הוא לתחרות באנגליה.

השייט האשדודי הבכיר עוז אדם, מתחרה בימים אלה בתחרות גדולה בקנדה. עוז מנסה להשיג את הקריטריון האולימפי ולשריין את מקומו באולימפיאדה הקרובה בריו-ברזיל 2016.

שלוחה לו ברכת הצלחה. השתתפותו המקווה באולימפיאדה, תהווה הישג על לענף השייט באשדוד בפרט ולעיר בכלל.

התחרות בגינוסר סיכמה למעשה וחתמה את עונת 2014-15.

צוות המועדון הימי בראשות סילבן ענטבי, כבר נערך ומכין את העונה הבאה. במסגרת זאת הושלמו התוכניות לסדנאות השייט בחופשת הקיץ לילדים ובני נוער, וההרשמה בעיצומה.

 

bansummer

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*