הפנקס הקטן של ד״ר לסרי

הפנקס הקטן של ד״ר לסרי

פינקסנות זה אמנם הרגל שלא ממש קיים יותר, את הפנקסים הקטנים החליפו הסמארטפונים המשוכללים. אך ההרגל הישן רק התקדם טכנולוגית והפך למזכר בטלפון, הרעיון לעומת זאת דומה לגמרי.

המושג פנקסנות אומר שלאורך תקופת הבחירות במשך כמה חודשים, רשם בוודאי ראש העיר שורת מזכרים שבטח יעמדו לו כעמוד אש ב-5 השנים הבאות. כמובן שאין לנו שמץ של מושג מה באמת כתוב שם אך כדי שלא יהיה משעמם ננסה להתחקות אחרי אירועים שנראה לנו שנכנסו למזכר.

המזכרים מופיעים כמשפט קצר אבל עם משמעות רבה, מעין ״עשה ואל תעשה״ עד לשנת 2023… חשבנו להפוך לזבוב על מסך הטלפון של ראש העיר ולפרשן קצת את שורות המחץ שרשם ראש העיר בחודשים האחרונים. המזכר הצהוב של יחיאל לסרי – מתחילים עכשיו:

דתיים חילוניים – סטטוס קוו

בשום פנים ואופן לא להיגרר למשבר בסוגיה הראשונה, בפעם הבאה זה יכול להיות גרוע יותר, לא לשכוח את האפקט של פתיחת מהדורות החדשות והאווירה בעיר לאורך תקופות המחאה. להיות זהיר בשנתיים האחרונות ולא להתפשר גם אם ימות העולם. כל משבר בנושאי דתיים חילוניים סופו להסתיים מהר לפני התלהטות נוספת. לדאוג להחצין ולשווק את הסטטוס קוו שהוא יישאר מכבד ולייצר פעילות שתעודד שיח משותף ועידוד פרוייקטים ויוזמות מפייסות.

מחאת השבת.

קאנטרי קלאב

לפתור את הסאגה של הקאנטרי ביג׳ בכל מחיר, לאזרחים לא אכפת מסחבת משפטית, הם רוצים קאנטרי, רוצים יקבלו. להפעיל את נוהל המשכן לאמנויות הבמה ולפתור באותה דרך את הסבך המשפטי ולפתוח עד 2020 את הקאנטרי, רצוי להכין את החרדים לפתיחה בשבת שלא נגיע למשבר. לבדוק אפשרות לעוד בריכה עירונית.

פארק היי-טק

כל כך הרבה טענות היו על תעסוקה, לתת עדיפות לפארק ההיי-טק, לגדר את המתחם במהירות האפשרית ולהתחיל לעבוד, להרים רחפן כל מספר חודשים כדי לעדכן על התקדמות בפועל. לעשות מאמץ עילאי כדי להביא עוגנים משמעותיים – זה יכול ממש לעזור.

הסברה

מיד עם הרכבת הקואליציה חייבת ההסברה העירונית לקבל תפנית משמעותית, לדוורר כל פרוייקט וכל עשייה, לא יכול להיות שכל העשייה במשך עשור לא חילחלה לתושבים. חייבים להגביר נוכחות ויעילות ברשתות אבל לא רק. לזמן דיון בעניין.

תמונות מנצחות. לדאוג ליותר

מדיניות לשכה פתוחה

למרות ההצהרה הראשונה לקיים את הנוהל ולהפכו לאירוע קבוע בלשכת ראש העיר, כל עיר וה DNA שלה, אשדוד דורשת מגע אישי וקבלת קהל. אשדוד תקבל.

לעבור על צילומי המסכים

לא לשכוח מי חושב מה, לעבור על צילומי המסך שנאספו בתקופת המחאה ובקמפיין הבחירות כדי לא ליפול שוב עם חפרפרות.

אירועים רבי משתתפים – לא לפספס

להגביר נוכחות באירועים

טענות רבות על אירועים ציבוריים שלא היתה נוכחות, לקחת לתשומת הלב את כל האירועים המשמעותיים ולנסות לקחת חלק פעיל יותר. (כל עיר וה DNA שלה).

אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד

ביקורת בזמן אמת לשביעות רצון ממנהלי החברות העירוניות, מוסדות ומנהלי אגפים בעירייה, לא לחכות לרגע האחרון כדי להבין ולהעריך את הנזקים שנגרמו. פגישות תכופות יותר עם נציגי ציבור בלתי תלויים כדי לקבל תמונת מצב אמיתית ועדכנית.

 

הבהרה: הנושאים לא מבוססים על שום מקור מגיזרתו של ראש העיר והם מופיעים כסיכום אישי ובהומור קל על סמך דעת הכותב ותו לא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*