הסתדרות המורים קיצרה את השביתה: מתחילים ב-9:00

הסתדרות המורים קיצרה את השביתה: מתחילים ב-9:00

הסתדרות המורים יצאה אתמול בהודעה לשהבתת הלימודים בשביתת אזהרה והיום יתחילו ללמד בגני הילדים מאוחר. בשעה זו התקבלה החלטה ע"י שופטת בית הדין לעבודה והלימודים יתחילו בשעה 9:00

הסתדרות המורים הודיעה כי היא פותחת בשביתת אזהרה. הבוקר (יום ג') יחלו הלימודים בשעה 9:00 בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים. בחינוך המיוחד יתקיימו הלימודים כרגיל. העיצומים ייפתחו על רקע העובדה שחלק מעובדי ההוראה לא קיבלו שכר מלא. במשרדי החינוך והאוצר הביעו תרעומת על החלטת הסתדרות המורים.

אמש נפגשו המזכ"לית בן דוד וצמרת הסתדרות המורים עם מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, מנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן, הממונה על השכר במשרד האוצר יוסי כהן ובכירים נוספים, ודרשה ביטול רטרואקטיבי של קיזוזי השכר בעקבות המרת שכר מוטעית. כמו כן דרשה המזכ"לית ביטול קיצוץ החזרי נסיעות ומקדמות שר לעובדי הוראה שקוזז שכרם.

בהסתדרות המורים ציינו כי לאחר כמה שעות חלה התקדמות במשא ומתן, אך לא מספקת. "הסתדרות המורים נתנה אפשרות למשרד האוצר להיענות לדרישתנו עד היום בשעות הצהריים, ומשלא נענינו אנו מודיעים על שביתת אזהרה".

פז כהן, יו"ר פורום ועדי ההורים היישוביים, הביע את אכזבתו לנוכח השביתה המסתמנת: "חבל מאוד שככה בוחרת מז"כלית הסתדרות המורים לפתוח את כהונתה. גם כשהמאבק סופר מוצדק והמדינה פושעת כלפי מורים, ההשבתה האוטומטית משדרת מסר רע מאוד להורים ולתלמידים".

כהן הוסיף כי "צר לנו שהמזכ"לית שאמורה לחזק את מעמד המורה, פונה לדרך שבסופה החלשה וזילות מעמד המורה. אנחנו קוראים להסתדרות המורים לדחות את השביתה להפגין בגרות, לאחד כוחות ולהפסיק להעניש באופן פבלובי את התלמידים והוריהם".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*