הכל, חוץ מכדורגל

הכל, חוץ מכדורגל

אז מה היה לנו היום באצטדיון היא׳, משחק שהיה אמור להיות משחק עונה מול המתחרה של אשדוד על כרטיס ההישארות בליגה , הפועל עכו. המצב עד כדי כך שאת פרשת אמברוז והפחתת הנקודות נשים לרגע בצד, רק לרגע.

איפה אוהדי הקבוצה, זה המשחק הכי חשוב של הקבוצה העונה, במקום המברכים השקיעו והגיעו דווקא המקללים, אלה שרק לפני שבוע הועלמו מהתלבושת של הקבוצה וחלקם באיחוד נכחד ונשכח כלא היה, הלא הם אוהדי עירוני אשדוד, הכחולים צהובים שניסו להיכנס עם אביזרי עידוד וצעיפים כחולים צהובים, אבל אזהחלטה שנילקחה ע״י משטרת ישראל והנהלת הקבוצה לא להכניס את הכחולים צהובים עם אביזרי עידוד/ צעיפים וכל מה שמזכיר את עברם הלא אדום.

התקשורת הארצית הסתערה והאוהדים קיבלו פרס בלתי צפוי, חשיפה ארצית ופריצות חיות לשידורי הרדיו.

אחרי השואו המצולם החביאו כמה צעיפים(שהוחדרו אח״כ מעל הגדרות) ונכנסו לעודדאת עכו כמובן, מה ציפיתם מאוהדים שאסרת עליהם כניסה?

על המגרש בכל מקרה לא היה מה לעודד, חוץ מאת עכו שגם היא לא ידעה לנצל משחק חוץ שהומר למשחק בית ואי אפשר היה לסכם את השבת הזו יותר טוב מתוצאת 0:0 שחלילה לא יהיה פה משהו שקשור לתצוגת כדורגל.

ג׳קי כמובן יצא מהמגרש שהוא מלווה בקללות ובביקורת קטלנית על ניהול המשבר, בהנהלת הקבוצה מנסים להעביר מסר שששת הנקודות שהורדו הן תופעה זמנית וכי כולם שם בטוחים שנן תחזורנה, בקצב הזה גם אם ישאירו את הנקודות לקבוצה היא לא תצליח לשרוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*