הכירו מדריך ליצירת חוויית אלכוהול בלתי נשכחת באירועים

הכירו מדריך ליצירת חוויית אלכוהול בלתי נשכחת באירועים

כמובן שיש שלל אלמנטים חשובים באירועים, אבל אין ספק שאחד הכיפיים ביותר הוא אלכוהול. זאת דרך מצוינת להוסיף הנאה לחגיגה ולגרום לאנשים לשמוח. בין אם מדובר במפגש חברתי, קבלת פנים לחתונה או כנס עסקי – יצירת חוויית אלכוהול בלתי נשכחת יכולה לשדרג את האירוע ולהשאיר רושם ארוך טווח על כל האורחים. אז איך עושים זאת? קראו את המדריך המלא ממש כאן לפניכם.

תפריט מגוון

כדי לתת מענה לטעמים וההעדפות השונים של האורחים שיגיעו לאירוע, חשוב שתספקו תפריט משקאות מגוון שיגדיל ראש ולא יכלול רק את המשקאות הסטנדרטיים הקלאסיים. מבין אלכוהול לאירועים מומלץ ניתן למצוא יינות, בירות, קוקטיילים מיוחדים, משקאות חריפים לצ׳ייסרים ועוד. חשוב גם להציע מבחר של אפשרויות ללא אלכוהול, לדוגמה קוקטיילים ״וירג׳ין״, משקאות קלים, מים מינרלים ועוד. כך גם מי שלא יכול לשתות ייהנה מהחוויה, ואלה שכן שותים יוכלו לקחת הפסקה מעת לעת.

יצירת קוקטיילים מותאמים אישית

רוצים להפוך את האירוע לבלתי נשכח במיוחד? קוקטיילים מותאמים אישית לאירוע יכולים לייצר חוויה ייחודית. דברו עם ספקי אלכוהול לחתונה על קוקטיילים מומלצים והתאימו בינם לבין אופי האירוע. לדוגמה, אם האירוע הוא עם נושא קיצי, חשבו על קוקטיילים בצבעי כחול עם מטריות. מוזמנים למצוא גם שם מגניב לקוקטייל שייצג את האירוע.

צרו קשר עם ספקים שונים

חשוב ליצור קשר עם ספקים שונים כדי למצוא חבילות אלכוהול לחתונה ואירועים אחרים שישתלמו לכם. כל חנות אלכוהול מציעה מבחר שונה במחירים אחרים, וחשוב לעשות תחקיר מראש כדי למצוא מה מתאים למה שאתם מחפשים. אנו ממליצים גם לתמוך בעסקים מקומיים- דבר שגם תורם לכלכלה ולתרבות המקומית אבל גם משדרג את החוויה בצורה משמעותית. שיתוף פעולה עם יקבים, מבשלות בירה, חנויות בוטיק ועוד יספקו לאורחים הזדמנות ליהנות מטעמים שלא טעמו קודם לכן.

בניית תפריט שמשתלב עם אוכל

דרך טובה לשפר את החוויה הכוללת של האירוע היא לבנות תפריט משקאות שמתכתב עם תפריט האוכל במקום. כך האלכוהול יוכל להשלים את המזון ולהפוך את כל החגיגה לשלמה והרמונית. חשבו על פרופילי הטעמים והמאפיינים של משקאות אלכוהולים שונים ואצרו תפריט אוכל שמתאים להם. אם זה מנות ״ביס״ קטנות, דוכני מזון או אוכל שמוגש לשולחנות- חשבו מה מתאים לאיזה משקה והציעו אותם בהתאם. התאמה טובה תיצור אירוע מגובש ובלתי נשכח!

מידע והעשרה

כדאי לבחון את האופציה לשלב אלמנטים ״חינוכיים״ כאלה ואחרים בחוויית האלכוהול. אם זה לדוגמה ברמן שיסביר מה הוא עושה בזמן שהוא מכין את קוקטייל הבית, או איש יין מנוסה שיבצע טעימות מונחות עבור האורחים- זאת דרך נהדרת להשאיר חותם על האורחים שלכם תוך כדי שאתם מעשירים את הידע שיש ברשותם. מדובר בחוויה שהאורחים יעריכו מאוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*