החיים הם פור פליי אחד גדול!

החיים הם פור פליי אחד גדול!

בשנת 2015 נישאו בישראל קרוב ל- 53 אלף זוגות והתגרשו קרוב ל- 15 אלף זוגות. המשמעות היא ש- 27% מהזוגות שנישאו באותה השנה התגרשו. סיבות רבות גורמות לזוג לשקול גירושין כגון: מצב כלכלי, בגידות, משברים וסיבה שעליה לרוב נמנעים לדבר – חוסר השקעה בקשר.
אנחנו חיים במציאות שיותר קל להחליף מאשר לתקן, רואים את זה הכי טוב ע"פ צרכנות הסלולר בישראל. בשנות ה- 2000' המוקדמות כשמכשיר הסלולר שלנו היה מתקלקל היינו הופכים עולמות כדי לתקן אותו. אז נכון שהמחירים היו קצת יותר יקרים, אבל הסיבה העיקרית שהתעקשנו לתקן את המכשיר היא מכיוון שהסלולרי שלנו היה מצרך נדיר ולא הרגשנו בנוח להחליף אותו כל כך מהר. היום כשיש חנויות סלולר בכל פינה אין שום רגשות אשמה בלהחליף סלולר גם אחרי חצי שנה. מה שעצוב הוא שההתנהלות הזו הפכה למשהו לעניין שכיח גם בנושא הזוגיות.

IMG-20160208-WA0026 (1)

רשתות חברתיות, אתרים ואפליקציות להיכרויות הפכו את עולם הדייטינג לנגיש ופשוט. מערכת יחסים שלא עובדת מוחלפת במערכת יחסים אחרת, למה? כי כמו עם הסלולר, יותר קל להחליף מלתקן במיוחד שזה בלחיצת כפתור.
אומנם תרבות הסלפי רחוקה מלהיכחד והפייסבוק תמיד יציג לנו בני זוג פוטנציאלים במסווה של "חברים שאתה עושי להכיר", יש אנשים טובים באמצע הדרך אשר נמצאים פה בקרבת מקום ותפקידם להזכיר לנו שאהבה והרומנטיקה לא מתו.

אחת מאותם האנשים היא סמדר מלכה. סמדר היא בעלת חנות, יוצאת דופן, לצעצועי מין "4play" שממוקמת באיזור א' שבאשדוד. סמדר רומנטיקנית בנפשה וזאת אפשר להבין החל מהשיחה הראשונה שלך איתה, כמות האנרגיות החיוביות והשמחה שהיא קורנת בלתי מוסברת במילים.
מספרת סמדר "החיים הם מעגל! אתה עושה טוב טוב, זה עובר הלאה וחוזר אליך בסיבוב…"
עם מוטו חזק וידע רחב בנושאים כמו זוגיות בריאה, רוחניות ומיניות סמדר היא המנטורית המושלמת לנשים שמוכיחה שיחסים אפשר לתקן ולא להחליף. על פי דבריה, האושר מגיע ממודעות עצמית על המיניות שלך וזאת השליחות של סמדר, להביא אנשים למצב של מודעות מינית מוחלטת לגבי הפרטנר והכי חשוב עצמך, כאשר החנות שלה היא האמצעי להשגת המטרה.

"אנשים שוכחים לטפח את היחסים ביניהם ואז מתפלאים למה נוצרות בעיות בזוגיות. אין ויכוח או ריב שאי אפשר לפתור באמצעות סקס טוב! כן אני לא מתביישת להשתמש בביטוי הזה כי זאת האמונה שלי, אמונה שעזרה כבר להרבה זוגות להתגבר על הקשיים שהיו להם בזוגיות". בעיר, מסורתית יחסית, שבה המילה "סקס" הפכה לטאבו והחוסר מודעות לחנויות סקס גורמות להן להצטייר בעיניי הציבור כאסורות, דווקא החנות שלה מגיעה לשבור את הסטיגמות ואת הטאבו סביב הנושא. "הטעות הגדולה ביותר היא לקרוא לצעצועים שנועדו להוסיף עניין ומשחק לאקט המיני בשם מוטעה, לקרוא לאותם הצעצועים "אביזרים" גורמת למבוכה ואנטגוניזם בעיניי גברים רבים וזה נובע מעצם העניין כי האסוציאציה העולה היא שזה כלי עזר לגבר שמתקשה לספק את הפרטנרית שלו. חשיבה זו היא מוטעית וצריך לקרוא לדברים בשם! אלו צעצועים שעוזרים לפלפל את היחסים ולהוסיף עניין נוסף אצל זוגות שהאש טיפה נחלשה. זה לא בא להחליף אף אחד מבני הזוג ולא במקום האקט עצמו, זה בא לעזור לך ללמוד את עצמך, הגוף שלך והפרטנר שאיתך."

IMG-20160208-WA0027 (1)

כשנכנסים פעם ראשונה לחנות לא ברור לאן הגעת, אנחנו רגילים שחנויות סקס מאוד חשוכות ומסתוריות, אך עם "4play" זה לא המקרה. החנות מעוצבת כחנות בוטיק היישר מאירופה, המוזיקה פסטורלית והריחות משכרי חושים. התאורה משחקת תפקיד חשוב ודואגת לתת מספיק אור שתרגיש בנוח לראות ולהראות. בחנות ניתן למצוא מבחר רב של צעצועים ממותגים מובילים בעולם אך זה לא כל מה שהחנות מציעה. מבחר תחפושות, שמנים ריחניים, ספרים מעניינים בנושאי מין, משחקי חברה ותפאורה למסיבת רווקות מסודרים על המדפים בצורה שמושכת את העין האנושית.
סמדר דואגת להתאים לכל לקוח צעצוע לפי הצורך והטעם האישי שלו. "החיים הם פורפליי (משחק מקדים) אחד גדול וזה בדיוק מה שקורה כנכנסים לחנות והשיחה נוצרת. בהתחלה יש מבוכה אך אני דואגת לכך שכל אחד ירגיש בטבעיות וכמו בבית. אני שואלת את השאלות הקשות, אבל בחינניות. אני לא רוצה למכור… לא ולא. אני רוצה להתאים לאנשים את מה שהם הכי צריכים לשלב שבו הם נמצאים. לרוב אותם הלקוחות חוזרים שוב, מרוצים כמובן, כשהם מוכנים לשלב הבא ושם אני כבר דואגת להתאים להם מה שדרוש כדי שיוכלו להתנסות בחוויה שאליה רוצים להגיע. היופי הוא שאני לא באה ממקום של לשפוט אלא ממקום עוזר ואכיפתי, זה למה אני כל כך אוהבת את העבודה שלי, אני גורמת לזוגות להתאהב אחד בשני וכל זה בעזרת צעצוע או משחק. כל כך קל ופשוט!".

בתחום, שעל פי סמדר, מאוד "בתול" בארץ מעטים שעושים את זה נכון, אך מה שבטוח זה שהחנות "4play" סוללת דרך מאוד מבטיחה להשרשת המיניות הבריאה בתרבות האשדודית והישראלית.
לצעירים שבינכם, פעם הבאה שאתם חושבים שהזוגיות שלכם לא עובדת וזה הזמן להחליף תזכרו שיש לכם את סמדר ו- "4play" לפלפל את העניינים בחדר המיטות ובהתחייבות!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*