הוועדה המחוזית אישרה תוכנית לתוספת שטחי תעסוקה באשדוד

הוועדה המחוזית אישרה תוכנית לתוספת שטחי תעסוקה באשדוד

הועדה לתכנון ולבניה מחוז דרום אישרה השבוע את התוכנית להרחבת אזור התעשייה הצפוני החדש, אשר ישמש ללוגיסטיקה ולאחסנה ויוסיף אלפי מקומות תעסוקה בעיר. הועדה דחתה השבוע פה אחד את כל ההתנגדויות שהוגשו לתכנית

 

אלפי מקומות תעסוקה צפויים להתווסף לעיר אשדוד לאחר שהוועדה המחוזית לתכנון ולבניה במחוז דרום אישרה השבוע את התכנית להרחבת איזור התעשיה הצפוני בעיר. הוועדה המחוזית, בשבתה כוועדת המשנה להתנגדויות, דנה בהתנגדויות שהוגשו לתכנית ולאחר דיון מעמיק דחתה אותן השבוע על הסף.

את התכנית יזמה והובילה מנהלת הסכם הגג באשדוד בשיתוף רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), שבבעלותה השטחים המתוכננים. משרד "גורדון אדריכלים" ביצע את התכנון לתכנית.

התכנית מדברת על שטח כולל בן 360 דונם ומיקומה במזרח אזור התעשייה הצפוני החדש, כאשר מוצעים בה שימושי  לוגיסטיקה, אחסנה ותשתיות ציבוריות תומכות על שטח בן 206 דונם נטו.

לפני מספר חודשים התכנית הופקדה בתנאים בוועדה המחוזית לתכנון ולבניה מחוז דרום, לאחר שהוועדה הסכימה כי לאזור התעשייה הצפוני חשיבות גבוהה לפיתוח העיר אשדוד לאור העובדה כי מדובר באזור שנהנה מיתרון יחסי מובהק של קרבה לשני הנמלים בעיר. הוועדה קיבלה את העמדה של עיריית אשדוד לפיה מיקום זה מתאים לשטחי אחסנה ולוגיסטיקה ופיתוח מושכל וניצול יעיל של הקרקע באזור זה יכול לתרום גם לביסוסה הכלכלי ולחיזוקה כעיר אטרקטיבית בדרום מטרופולין תל אביב.

ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר אשדוד: "אני מברך על  החלטת הועדה המחוזית.  אנחנו פועלים להרחבת מקורות התעסוקה וחיזוק הכלכלה העירונית במגוון תחומים. מאמץ זה יאפשר לנו לבסס גם את העוגן הלוגיסטי המתקדם והחדשני בצפון העיר, לצד פארק ההי טק ההולך ומוקם בסמוך לרכבת ומיזמים כלכליים נוספים שיחזקו את מעמדה של אשדוד כמטרופולין כלכלי חשוב".

 

קרדיט: רימון סביבה ונוף

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*