הדרך המהירה לפתרון – הכירו את האפליקציה שתפתור לכם את בעיות הרכב

הדרך המהירה לפתרון – הכירו את האפליקציה שתפתור לכם את בעיות הרכב

הרכב שלנו, יש שיגדירו אותו בתור "הרגליים שלנו"… הוא ללא ספק כלי התחבורה האהוב עלינו שעוזר לנו להגיע ממקום למקום – ללא צורך "להתייבש" בתחנת האוטובוס או לשרוף זמן יקר בציפייה לרכבת הבאה. אנחנו תלויים לא מעט ברכב שלנו, אבל מדובר בתלות הדדית – אנחנו צריכים לתחזק אותו, לנקות אותו, להחליף חלקים במידת הצורך – לדאוג להזיז אותו באופן קבוע כדי שלא יתבלה ויתקלקל. במהלך יום הנסיעות שלנו אנחנו מבזבזים זמן יקר בחיפוש אחר חניה, בתיקון פנצ'ר בצד הדרך או בניסיון לנקות את השמשות אחרי שעמדנו זמן רב מדי מתחת לעמוד חשמל שהיה מקום המפלט של פרלמנט יונים מכובד. תתארו לכם סיטואציה בה תיקון פנצ'ר היה מצריך ממכם מספר קליקים בודדים בפלאפון, מציאת חניה הייתה נעשית בקלות תוך מספר דקות (אפילו בעיר האהובה עלינו תל אביב) – ושטיפת רכב הייתה מצריכה ממכם רק לבחור היכן בא לכם להשאיר את הרבב למשך מספר דקות, באזור פגישת העסקים הבאה שלכם. אנחנו שמחים לשתף אתכם – שכל אלה ועוד לא מעט אפשרויות רק מחכות לכם באפליקציה השימושית של Cello:

תיקון פנצ'ר

מדובר באחד השירותים החמים ביותר של Cello, אתם מקבלים שירות תיקון פנצ'רים המקנה לכם תיקון מקצועי ללא הגבלה! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להוריד את האפליקציה של Cello, לאחר מכן ללחוץ על כפתור השכבות ולהפעיל את האייקון של הפנצ'ריות, כעת תוכלו לבחור את הפנצ'ריה הקרובה אליכם ביותר ולנווט אליה – וכך תחסכו לעצמכם זמן יקר וכסף (תודות למחירים מיוחדים עבור המנויים של Cello).

*יצירת מנוי בסיסי באפליקציה הינו ללא תשלום

שטיפת רכב

שירות נוסף ומומלץ במיוחד הוא מנוי שטיפת רכב (הצטרפות ללא עלות), לאחר ההצטרפות תוכלו ליהנות ממחירים מוזלים בעשרות תחנות שטיפה הפזורות ברחבי הארץ. כל שתצטרכו לעשות הוא להוריד את האפליקציה, להיכנס ל-Cello+ ולבחור ב"שטיפת רכב", לאחר מכן הצטרפו לשירות בחינם ותוכלו לחפש את תחנת השטיפה הקרובה אליכם ביותר (מתוך 130 תחנות שונות) וליהנות ממחיר מוזל.

 

 

מציאת חניה

פה תוכלו ליהנות ממספר תתי שירותים שימושיים במיוחד:

א. שירותי חניה בכחול לבן בכל הארץ – אתם מורידים את האפליקציה, מגיעים ליעד שלכם והאפליקציה כבר תזהה את המיקום שלכם באופן אוטומטי, לאחר מכן "לחצו על "הפעלת חניה" וזהו, אתם מסודרים! הכי פשוט שיש.
בנוסף ,תוכלו לאתר את מקום החניה שלכם בעזרת האפליקציה במקרה ששכחתם, פשוט היכנסו למפה ותראו את דרך ההגעה בקלות.

ב. חניה בחניונים – תוכלו להיעזר באפליקציה של Cello על מנת לשלם במאות חניונים הממוקמים בכל הארץ! כל שעליכם לעשות הוא לאשר את ה-SMS שתקבלו מהאפליקציה בכניסתכם לחניון – וזהו, תשכחו מהתורים בעמדות התשלום, אתם מסודרים.

ג. שירותים אוטומטיים – תוכלו להשתמש באפליקציה של Cello ולבקש שתתריע לכם במקרה שיצאתם מהרכב ושכחתם להפעיל את החניה בכחול/לבן (בעזרת פיצ'ר ה"סטארטר", תוכלו לבקש שתתבצע הארכה אוטומטית של החניה במידה ותרצו או לדאוג להפסיק את התשלום על החניה מרגע שתחזרו לרכב ותתחילו בנסיעה.

אז עכשיו, אחרי שהורדתם את האפליקציה ונרשמתם – אתם מצוידים ומוכנים לכל מצב! אז סעו בזהירות ותיהנו מהזמן שנחסך לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*