הדפסה על חולצות – כי זה תמיד לעניין

הדפסה על חולצות – כי זה תמיד לעניין

חולצות באיכות גבוהה זה מצרך מבוקש. כולנו ומשתמשים בהן, כולנו רוכשים אותן, ותמיד כיף לקבל חולצה שכזו במתנה. חשוב לציין שאיכות גבוהה זה אומר שאתם לא רוצים חולצות ברמה נמוכה, חולצות זולות במיוחד, שכן מדובר בשם הטוב שלכם בסופו של דבר. הדפסה על חולצות זו דרך מצוינת לעשות הרבה דברים, מאירועים ועד למיתוג חברות, ואנו נדון בכמה מהאספקטים הללו כעת.

חשוב לזכור שמעבר לאיכות החולצה, חשוב מאוד להבין דבר או שניים לגבי איכות ההדפסה עצמה. חולצות באיכות עם הדפסה באיכות נשארות עם מי שמקבל (או קונה!) אותן להרבה מאוד זמן, מה שאומר שהמיתוג שלכם או כל דבר אחר שעשיתם את החולצה למענו – ממשיך לעבוד עבורכם, ועבור המטרה

מתי צריך הדפסה על חולצות?

  • מיתוג – הסיבה הנפוצה ביותר להזמנת חולצות מודפסות זה כמובן אירועי מיתוג שונים. זה יכול להיות חלוקת חולצות עם המותג שלכם ללקוחות שלכם, וזה אפילו יכול להיות אפילו חלוקה של חולצות ממותגות דווקא לעובדים. זה לא ממש משנה, שכן כל עוד יש אנשים שלובשים חולצה עם השם והלוגו של המותג שלכם, אתם יודעים שיש אנשים שרואים אותם עם המיתוג שלכם, ואתם יודעים שהחברה שלכם, העסק שלכם, מקבל שיווק כל הזמן הזה.
  • קידום רעיון – לא רק רעיונות עסקיים ועידוד מכירות, הרי שקידום של רעיונות שונים ומגוונים, מאיכות הסביבה ועד פעילות פוליטית, מגובים כיום בחולצות מודפסות עם מיתוג. אתם יכולים לראות כיום ארגונים פוליטיים, ארגוני זכויות בעלי חיים, טבעונים, להט"ב ואקטיביסטים מכל תחום אשר מדפיסים חולצות בכדי להעביר מסר, ממסר של אחדות – כל לובשי החולצה הזו מזדהים עם הרעיונות הללו, ועד מסר לציבור הרחב – המסר שכתוב על החולצה, למשל.
  • "סוואג" – בעולם המיתוג האמריקני, וכעת גם בכל העולם, המילה "סוואג" (SWAG) מתייחסת בעצם למתנות באירועים, לעובדים ולאורחים כאחד, אוסף של מתנות ממותגות שהפכו כמעט למוצר חובה באירועי חברה ובאירועים בכלל, כמו "שקית הפתעות" למבוגרים. זה יכול להיות עם כובעים, עם מדבקות, תיק ממותג, וכמובן חולצות ממותגות שהן חובה ב"סוואג" שלכם.

לא רק אירועי חברה!

אירועים משפחתיים הם גם סיבה מעולה לעשות הדפסה על חולצות. לפעמים מדובר ביום הולדת לסבא או סבתא, בחתונת זהב, או כל אירוע גדול אחר שמערב בני משפחה או חברים. זה יכול להיות כל אירוע "אזרחי" אחר, כולל סיום מסלול וסיום קורס, וכיו"ב, וכולנו מכירים את הדפסת החולצות לציון אירועים במהלך השירות הצבאי.

כשאתם מחפשים אצל מי לבצע את ההזמנה שלכם, חשוב שתבדקו כי יש ליצרן מגוון רחב של מידות, גזרות (דגמים), ומגוון רחב של צבעים, כדי שתוכלו למתג את החולצות שלכם בצורה המושלמת, בהתאמה מלאה לצרכים שלכם, לסגנון שלכם, ולאירוע עצמו, יהיה מה שיהיה אופיו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*