הבית יהיה מסודר כאשר לכל דבר יהיה מקום

הבית יהיה מסודר כאשר לכל דבר יהיה מקום

יש בלוגים ואתגרים שלמים העוסקים בעיצוב הבית. בכל האתרים הללו אפשר למצוא אינספור טיפים ורעיונות לבית מעוצב ואסתטי. אבל לפעמים אנחנו שוכחים את הדבר המשמעותי ביותר בתהליך העיצוב, זה התאמה של המרחב בו אנחנו חיים לצרכים היומיומיים שלנו. אם אנחנו עובדים מהבית למשל, אנחנו צריכים לראות האם יש לנו מרחב נוח בו אנחנו יכולים לקיים פגישות מרחוק ולספק ללקוחות שלנו את כל מה שהם צריכים. במקרה אחר, אם יש לנו ילדים, אנחנו רוצים להבטיח כי יהיה בבית מקום לכל הצעצועים שלהם וכי אפשר יהיה לאחסן אותם באופן שיהיה אסתטי בעין. משום שהחיים שלנו מורכבים ואנחנו לא יכולים לעצב את הבית שלנו כאילו היה תפאורה למגזין נחשב, אנחנו צריכים למצוא את הכלים שיאפשרו לנו לשמור עליו מסודר, מאורגן וכזה שעונה על הצרכים שלנו. המאמר הבא מוקדש לכל האמצעים אשר מאפשרים לנו לשמור על בית מאורגן ומסודר לאורך כל שעות היום. בואו נצא למסע המשותף הזה ביחד.

למה סדר וארגון הם כל כך חשובים

אנחנו, בני האדם, מתפקדים טוב יותר בסביבה נעימה ומאורגנת. את זה לא אנחנו אומרים. את זה אומרים אינספור מחקרים אשר בדקו באילו תנאים בני אדם מגיעים להישגים משמעותיים. התברר כי כאשר אנחנו חיים בסביבה המשדרת אסתטיקה, ארגון וסדר, אנחנו יכולים לעשות יותר. כדי שהבית שלכם יראה כאילו הוא יצא ממגזין, אתם למעשה לא יכולים להמתין עד שחדר מסוים יהפוך מבולגן לחלוטין, אלא, הדרך לעשות זאת היא על ידי סידור וארגון שיטתי, המתרחש בכל יום. פעמים רבות אנחנו מוצאים בתים בהם יש יותר רכוש ממקומות בהם אפשר לאחסן את הרכוש. כך מצעים מוצאים את עצמם מחוץ לארונות והצעצועים של הילדים מגיעים לשטיח. הטפסים החשובים מוצאים את דרכם לשולחן המטבח והערימה רק הולכת והופכת גבוהה יותר מרגע לרגע. בדיוק בגלל זה כל כך חשוב ליצור חללי אחסון מסודרים, מקומות בהם תוכלו להכניס את החפצים שלכם בסוף כל יום. כדי שהחלל המרכזי ימשיך להיות מסודר, אסתטי ובעיקר, נעים לעין.

לבחור את יחידות הארגון הנכונות לבית

אז מה חשוב לדעת לפני שבוחרים קומודה מעוצבת? יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור:

  1. זכרו כי קומודה מעוצבת צריכה להמשיך את הקו העיצובי של החלל כולו: פעמים רבות אנחנו מגיעים לחלל התצוגה של חברה מקצועית לריהוט הבית ואנחנו מתחילים להתבלבל. יש כל כך הרבה אפשרויות ואנחנו כמו שוכחים כי אותו קומודה מעוצבת חייבת להתכתב עם שאר הפריטים שבחרנו לבית. לצורך העניין, אם הבית מעוצב בסגנון כפרי או בוהו שיק, לא כדאי לבחור קומודה כבדה עשויה ברזל ומתכת, אלא דווקא כדאי ללכת לכיוון של כוננית בצבעים טבעיים כמו עץ. כמובן, אם העיצוב הוא בסגנון אורבני אפשר להשתמש במתכת. הכל תלוי בטעם שלכם ובכיוון אליו אתם לוקחים את עיצוב הבית.
  2. אל תשכחו למדוד את החלל כמה וכמה פעמים: האמינו לנו כאשר אנחנו אומרים כי אין דבר מתסכל יותר מאשר לבחור את הרהיט המושלם בעיננו לבית ואז לגלות כי הוא פשוט לא מתאים במידותיו לחלל. אם אתם רוצים להימנע מעוגמת הנפש, הדרך לעשות זאת היא על ידי מדידה חוזרת של הפינה בה תרצו להציב את הקומודה. אתם לא תצטערו על כך גם אם זה ייקח מעט יותר זמן.
  3. הקפידו לבחור בחלל אחסון המתאים לצרכים שלכם: כאמור, לא מספיק לבחור רק קומודה מעוצבת, חשוב לבחור בפריט שישרת את המטרה לשמה אתם רוכשים אותו. לכן חשוב לבחור רהיט עמיד וכזה שיחזיק מעמד לאורך שנים. בשביל זה נכון לרכוש אותו מחברה מקצועית אשר יכולה לתת לנו את המענה אותו אנחנו מחפשים. בנוסף, נסו כל הזמן להבין מה אתם מתכוונים להכניס לקומודה ואפילו שווה לרכוש עוד תיבות אחסון פנימיות, כאלו שישמרו על סדר מופתי בתוך תא האחסון.

כאשר לכל דבר יש מקום ,הבית נשאר כמו עמוד ממגזין עיצוב נחשב כל יום מחדש.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*