האם הקואליציה נסגרה ל-5 שנים? לא בטוח!

האם הקואליציה נסגרה ל-5 שנים? לא בטוח!

כמבוגר האחראי היה כנראה חשוב לראש העיר ד״ר יחיאל לסרי לעשות מעין סדרת חינוך לחלק מהמתמודדים, אם נהיה יותר ספציפיים ל״סיעת אשדודים״ ולמשה בוטרשוילי. לסרי לא הסתיר את אכזבתו ובדרכו הייחודית פשוט לא זימן לשיחות.

נשלחו שגרירים, מתווכים אך שיחות ישירות קונקרטיות לא היו. מה גם שאת התיקים המייצגים חילק לסרי הן לאופיר לסרי והן לעצמו. כזכור, תיק הדגל של בוטרשוילי בעשור וחצי האחרון היה תיק הספורט, יחיאל ב״מאני טיים״ מנשל את בוטרשוילי מהתיק ויגזור את הסרטים בעצמו יחד עם יורם אסרף, מבחינת יחיאל האיש הראוי ביותר.

גם את תיק הצעירים ומרכז כיוונים אותו החזיק יו״ר סיעת אשדודים נמסר, אופיר לסרי זכה בתיק יחד עם עוד כמה תפקידים ביצועיים מה שמשאיר לסיעת אשדודים את תיק השכונות הותיקות ואולי עוד משהו. אשדודים שכיוונו לסגנות ותיק בכיר כדוגמת החינוך מוצאים את עצמם בערב כינון המועצה ללא תיקים כלל וטעם מריר.

נשאלת השאלה האם יחליטו השניים לחבור לקואליציה עם שאריות התיקים או להחזיר לראש העיר כאופוזיציה לוחמת, יחד עם הלן גלבר, בוטרשוילי ובן חמו יש להם 7 מנדטים להתגבש ולהתלכד. יחיאל שיושב על מקום די בטוח יצטרך לעשות חישובים פנימיים אם 22 זה מספיק בטוח והאם אלה שאיתו באמת ראויים לאמון שנתן בהם.

האם אווירת הפיוס של השביעי באוקטובר תעזור ללסרי להזמין את אשדודים ובוטרה לקואליציה? האם יסכימו? בכל מקרה, אף אחת מההחלטות לא צריכה לעכב את תחילת הקדנציה מבחינתו של לסרי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*