דלתות הזזה אסם – הטרנד החדש והלוהט בעיצוב הבית

דלתות הזזה אסם – הטרנד החדש והלוהט בעיצוב הבית

דלת אסם אינה דומה לשום דלת אחרת והיא מכתיבה סדר עולמי חדש בתחום הדלתות. זו דלת המכילה סט של מסילה וגלגלים ייחודים, בריחים, ידיות ואקססוריז מיוחדים, כיאה לדלת מסוג זה. רוצים לדעת עוד פרטים על הדלת המרהיבה הזו? אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

מה כדאי לדעת על מערכת הזזה אסם

מדובר בדלת עם אלמנט דקורטיבי בולט המהווה בה קישוט מרכזי. מסילה מברזל וסט גלגלים הנראים לעין, מבטיחים מראה ייחודי ובולט אשר משתלב בבית. המסילה מסיבית מאוד ונועדה להבטיח יציבות ועמידות לאורך זמן.

הגלגלים מתחברים בעזרת ברגים חזקים והמערכת כולה יכולה לסחוב דלתות במשקל של 100 ק"ג. לדלת אסם מתאימים ידית משיכה מושחרת מתאימה, חלקה או מפורזלת, שמשרתת את המראה הכללי של סגנון ברזל ונפחות.

דלתות אסם

מדובר בטרנד חם ביותר שמגיע מארצות הברית. הן איכותיות ויש להן יתרונות רבים. כמו-כן,  אינן מורכבות מדי מבחינת הרכבה והתקנה.

דלתות הזזה אסם הן דלתות העשויות מלוחות עץ בשיטת שתי וערב. כל דלת יחידה במינה ואינה דומה לדלת אחרת. הן מהוות פתרון נגיש, נוח ולא יקר לדלתות פנים דקורטיביות ומיוחדות.

הדלתות מורכבות באופן אופקי ובצד השני באופן אנכי. לחיסכון בעץ או לדלת קלה יותר, יוצרים מסגרת חיזוק בצורת האות X או האות Z.

היתרונות של דלת אסם

  • חסכון בשטח ובמקום – בעוד שדלת ציר תופסת מקום כשפותחים אותה, דלת אסם חוסכת את המקום הזה. היא זזה על ציר, בקו קבוע, במקביל לקיר. הדלת הזו מושלמת לחללים קטנים בהם לא צריך להסתבך בפתיחת הדלת ובצפיפות שהיא יוצרת.
  • עיצוב – מדובר בדלת המעניקה מראה כפרי מחוספס משגע. היא נחשבת לדלת מעוצבת וייחודית מאוד. הפרזול שלה מותאם באופן מושלם למראה הלא שגרתי שלה והיא הופכת כל בית לגלריה אומנותית. המחיר אמנם בהתאם אך כשרוצים להשקיע באיכות ובאסתטיקה ברמות הגבוהות ביותר, זה בהחלט משתלם.

כל דלת יושבת על פרזול גס עם מסילת ברזל וגלגלי חישור. כאשר יש מגבלת גובה, מתקינים מסילה מוסתרת או בסיסית.

מבחינת ידיות, אפשר להתאים ידיות מתכת המותאמות לעיצוב או חישורים שמרכיבים על הדלת לאורכה ולרוחבה. הם מוסיפים הרבה למראה הדלת המחוספס והייחודי. בחלל עדין יותר אפשר לשלב את דלת עץ קלסית בצבעים כסופים ופרזול ששקוע בתוך העץ.

דלת אסם מעניקה אמירה עיצובית עכשווית לבית ולא ניתן להישאר אדישים אליה.

את הדלתות ניתן להתקין בכל פתח סטנדרטי עם או בלי משקוף. הן מגיעות עם גימור לבחירת הלקוח לפי מניפת צבעים. הן מקובעות בחלק עליון והתחתון שלהן וניתן לשלב בהן גם נעילה. הגלגלים העליונים עשויים טפלון לסגירה קלה ושקטה. את הדלת ניתן להתקין על כל סוגי הקירות, כולל קירות גבס.

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*