דויד אסייג: ״מלא בהערכה למינהל התפעול, עם זאת יש הרבה עבודה״

דויד אסייג: ״מלא בהערכה למינהל התפעול, עם זאת יש הרבה עבודה״

דויד אסייג, חבר המועצה הטרי שנכנס בבחירות האחרונות כשותף וכמספר 2 של סגן ראש העיר אלי נכט קיבל את אחד התיקים המשמעותיים לחיי היום יום שלנו, ממונה על מינהל התפעול. מי שלא יודע מה כוללת המילה הקטנה ״תיפעול״ יכול להתבלבל ולחשוב שמדובר במשהו טכני, שולי ולא משמעותי. תתפלאו לשמוע שהתיק מתכלל בתוכו מגוון ענק של תחומי אחריות, משמעותיים מאוד עבור חיי היום יום שלנו כתושבים.

מינהל התיפעול כולל בתוכו את השירותים הבאים:

  • שירותי נטיעות.
  • שירותי תברואה  (שירות וטרינרי, שירותי הדברה,שירותי אשפה ושירותי ניקיון).
  • שירותי חופים.
  • שירותי רישוי עסקים ואיכות הסביבה.
  • שירותי מוקד עירוני 106.
  • שירותי אחזקה.
  • שירותי מינהלות רבעים (14 מינהלות).

עכשיו שאנחנו מאופסים על גודלו של התיק שוחחנו עם אסייג כדי להבין איך האיש הולך למלא את המשימה, מה עשה ומה הוא מתכוון לעשות.

דויד, ראשית ברכות על התיק המכובד

את תודתי אני חייב לראש הסיעה, אלי נכט, שהפקיד בידיי את התיק הכל כך משמעותי, הפקדת תיק בסדר גודל כזה מראה על האמון שיש לו בי ועל כך תודתי. אכן מדובר בתיק משמעותי בו אני מתכוון להתמקד בכל הרצינות.

 

עם אלי נכט – השילוב שהפתיע בבחירות 2024

 

ביקרת כבר את המשרדים?

בוודאי, התחלתי עם מנהל האגף שלמה רוטנברג, התרשמתי עמוקות מרצינותו וממקצועיותו של האיש, אשדוד זכתה באיש איכותי שממוקד במשימה, ביקרתי גם ב-4 מינהלות רובעים, ביקורי עומק הכוללים מספר פגישות, אגיע לכולם מיד אחרי החג, בהמשך אתרכז בשאר המשימות, חופיםֿ, מוקד עירוני  וכל שאר המשרדים.

מה ההתרשמות עד כה?

אשקר אם אומר שאין עוד מה לעשות, אבל הופתעתי מאוד מאיכות ומחוייבות האנשים לטובת העיר, דברים שכתושב לא ידעתי או חשבתי, עם זאת, לא נכנסתי לפוליטיקה לחלק ציונים אלא לשנות כל מה שאנחנו רואים לנכון. אני מתייעץ המון עם אלי נכט, ובעיקר מקשיב לכולם ורושם לי את ההערות. בבוא היום אפעל לממש את הרעיונות.

תן לנו איזה משהו מהפנקס…

אחד הדברים הראשונים שתמיד היו לי בראש זה להטמיע את עניין הניקיון ברמת ההסברה לגילאי היסודי, לא נצליח לעולם להתחרות בכמות הלכלוך שמייצרת העיר, אם לא נצמצם את זורקי האשפה ברמה המוסרית והחינוכית לא נוכל להביא בשורה משמעותית לעיר ברמת הניקיון גם אם נגדיל משמעותית את מספר המנקים.

אתה משמש כקצין נפגעים במילואים וגם בעלים של עסק ותיק ומצליח, איך אתה מסתדר?

יש לי מחויבות רבת שנים לעסק שחוגג השנה 30 שנות פעילות. אציין כי אני מאוד אוהב את העסק. לאחרונה הצטרף אלי בני שלקח את המושכות וזה פינה לי זמן שאותו אני משקיע במילוי התפקיד, גם כחבר מועצה וגם כממונה על תיק התפעול.

התרגלת לתואר ״חבר מועצה״?

מעולם לא הייתי איש של תארים, אמרתי את זה כל חיי ואומר זאת שוב כאן, ״האדם עושה את התפקיד ולא הצתפקיד את האדם״, באתי לשנות את מה שמפריע לי, היתה לי הזכות להצטרף לאלי שהבין מהר מאוד את החריצות והרצינות שלי ובעיקר את הרצון שלי לשנות.

מה אתה מאחל לתושבי אשדוד?

מאחל לתושבי העיר היקרים אחדות משפחתית, שפע וברכה. את השמחה נשאיר בעזרת השם לשנה הבאה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*