ג׳קי בן זקן נכנס היום לכלא

ג׳קי בן זקן נכנס היום לכלא

אחרי סאגה של שנים, דיונים ומשפטים ערעורים ועוד ערעורים יממש מחר האיש החזק באשדוד ג׳קי בן זקן את עונשו ויחצה את החומות לתוך כלא ניצן. בן זקן ייכנס ל-26 חודשי מאסר, בפועל, אם לא יהיו הפתעות ישב כ-17 חודשים, הוא משאיר עשרות עסקים וקבוצת כדורגל בחוץ וינסה לתמרן מבין החומות.

קל לא הולך להיות לו, בעיקר רגשית, ג׳קי עפ״י השמועות ישב באגף המחודש יחד עם אולמרט ועוד אסירי VIP קשה הוא לא הולך לעבוד אך הכתם והפגיעה בתדמית היא בעצם העונש האמיתי.

בן זקן ואלדר הורשעו בנובמבר האחרון בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, השפעה בתרמית על שערי ניירות ערך וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. רוזן קבע כי השניים קשרו קשר פלילי להעלאת שער מניית מנופים פיננסיים, בפעולות יזומות ומכוונות של רכישת מניות במהלך המסחר בבורסה. בגזר הדין כתב רוזן: "הנאשמים פגעו במוסדות ציבור כמו מוסדות פנסיה. הם פגעו באלפי חוסכים תמימים שחסכו את כספם ליום סגריר. הם פעלו למטרה אחת ויחידה – גריפת הון עתק לכיסם מתוך בצע כסף".

לצד ההרשעה יש לא מעט אנשים, במיוחד אלה המקורבים שגרונם חנוק רק מהמחשבה שג׳קי בן זקן לא יהיה בסביבה למשך זמן כה רב, החל מקבוצת הכדורגל שהצליחה אמנם לנחם אותו אתמול בניצחון על בני יהודה והעפלה לשלב הבא בגביע המדינה, ובכלל במחזורים האחרונים מצליחה הקבוצה להתאושש מהפתיחה הגרועה מה שממתיק טיפה את הגלולה עבור בן זקן שנושם וחי את הקבוצה 24/7.

קל לא הולך להיות לכל הגופים שמנהל ג׳קי ביום יום, מדובר בדמות מאוד דומיננטית בכל סביבה בה הוא נמצא וזו אחת הסיבות לחוזקות של האיש, מצד שני יש לו בזכות או בגלל אותו אופי לא מעט אוייבים מקומיים שלא מסתירים את שמחתם שהצדק יצא לאור, השמחה לאיד באשדוד זה ספורט לאומי ולא יוותרו בשום אופן על קרנבל בסדר גודל כזה.

אשדוד קיבלה לאחרונה סטירת לחי ברמה התדמיתית בכל מה שקשור בחוק ומשפט, פרשת חברי המועצה שנחקרו ועדיין נמצאים בתהליך משפטי, אלון חסן, רבי יאשיהו פינטו שכבר מרצה את עונשו בכלא ועכשיו ג׳קי בן זקן שללא ספק נחשב לסיפור החם ביותר בעיר.

ג׳קי יחזור לפי הערכות במאי 2018, והשאלה הגדולה היא האם הוא הולך להיות שוב פקטור במערכת המקומית לקראת הבחירות הבאות או שהעיר אשדוד כפי שהצהיר בעבר יצאה לו מכל החורים וג׳קי יצא לרעות בשדות זרים.

ימים יגידו.

 

"מדברים מהבטן" יתקיים בין התאריכים 4-12 בדצמבר במונארט, מרכז תרבות, "מוזיאון הפלשתים" ע"ש "קורין ממן" ו"בבית אריה קלנג" באשדוד.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*