גלבר פותחת שנה עם תלמידי אשדוד

גלבר פותחת שנה עם תלמידי אשדוד

 

לאחר מסיבת עיתונאים בנושא חינוך שערכה השבוע, הגיעה המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר ללוות את התלמידים בפתיחת שנת הלימודים בבית הספר היסודי 'צפרירים' ובתיכון מקיף ט'

"שמחתי והתרגשתי להגיע הבוקר וללוות את תלמידי בית הספר ביום חגם, יום פתיחת שנת הלימודים. זהו יום מרגש מאוד לכולם: להורים, למורים, לצוותי ההוראה, החינוך, הניהול והתפעול, אך בעיקר לתלמידים", אמרה גלבר הבוקר .
"כפי שכבר ציינתי לא פעם השבוע, החינוך הוא הדבר החשוב ביותר בכל מערכת עירונית וחשוב להשקיע בו את כל המשאבים האפשריים. החינוך הוא ההווה והעתיד של כולנו. אני רוצה לאחל לתלמידים, לאנשי החינוך המופלאים של אשדוד ולהורים, שנת לימודים פוריה. שנה ללא שיימינג וחרמות, שנה של למידת ערכים חשובים, שנה של הישגים חברתיים ולימודיים, שנה של תרומה לקהילה. תשפ״ד: תהא שנה פורצת דרך!".

גלבר גם התייחסה בפירוט בעמוד הפייסבוק שלה ליום המרגש.
"השנה אשדוד תעלה כיתה בחינוך – שנת לימודים פוריה!

 

 

תלמידות ותלמידים אהובים, מורים ומורות, מנהלים ומנהלות וכל העוסקים במלאכת הקודש של החינוך באשדוד – זה יום של התרגשות גדולה וגם יום עם המון תקוות בלב", כתבה המועמדת המובילה לראשות העיר.

"אתן ואתם הבסיס עליו עומדת העיר שלנו ולכן אני מאחלת לכם שנה מוצלחת, שנה של ערכים, של מצוינות, של מעורבות, של ערבות הדדית, של מימוש פוטנציאל ושל חלומות גדולים".

היא התייחסה גם לתכנית המפורטת אותה הצידה השבוע, "אני מבטיחה לכם שהשנה נשים את החינוך במקום הראוי לו – בראש סדר העדיפויות של העיר. יש לנו תכנית מקיפה ומפורטת שכתבי עם מיטב המומחים לתחום החינוך והמשימה הכי חשובה שלי היא ליישם אותה ולדאוג שאתם ואתן לקבלו את כל הכלים והאמצעים כדי להמריא הכי גבוה שאפשר ולקחת איתכם למעלה את אשדוד.

עיר איכותית חייבת מערכת חינוך איכותית – והשנה נדאג שזה יקרה.

עלו והצליחו, אני כאן עבורכם לכל דבר ואני בטוחה שביחד נעשה השנה דברים גדולים עבורכם ועבור העיר האהובה שלנו. בהצלחה!".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*